Nån som ska till Tirps flygfält på lördag 19/4?

Bra att du håller koll på oss snorisar Ebbe! :tummenupp

Det verkar som potatoes backar ur... tråkigt.

WORD :tummenupp :fakta

Ebbe skrev:
En sak angående flygfältet i Tierp bara...

Vi åker där på nåder av skärmflygarna som tränar där. Överrenskommelsen är att vi sköter allting snyggt och inte skräpar ner. Och när jag menar att sköta det snyggt menar jag att vi försöker sköta allting ganska organiserat.
Är ni ute o stuntar på banan så se till att ni har fritt framåt och bakåt innan ni gör nå tufft stunt. Likaså innan ni vänder eller byter spår, KOLLA BAKÅT!!! Arne Fullgas kan komma där på sin lustgasmatade Hayabusa och precis har tryckt på tutan... :crash
Och så är det såklart högertrafik som gäller!!

Sen är det viktigt att vi håller oss på den norra delen av banan när skärmflygarna är där. Dom tar upp ungefär halva banan när dom bogserar eller vinschar upp flygare. Vi vill inte stöta oss med dessa killar då dom är j-kligt trevliga att ha o göra med.
Och ingen åkning där på kvällarna efter 18-19 tiden. Likaså kanske vi kan hålla oss till en dag per helg, då dom säkert inte uppskattar att det körs både lördag o söndag där. Iaf dessa "organiserade" träffar. Dom boende runtomkring lär ju få lite lugn å ro ibland.

Om vi sköter detta snyggt kanske vi kan få hålla på där utan att nån klagar mm. Det vore trevligt! :)

Blir ingen körning för mig imorgon :( Servade hojen idag och Ragnar tyckte att den lät och gick lite skumt, gick inte riktigt rent.... Troligen är det väll bara inställningarna på förgasaren som inte é riktigt hundra, man är ju ingen supermek direkt :rolleyes:
Jäkligt trist o missa körningen imorgon, men jag kommer ut o kollar iaf :tummenupp

Hmm... funkar det inte med så'na där små engångsgrillar då?!? (jag äger ingen grill...)

Jag ser till att vi har med oss ett par i alla fall! Ebbe & co åker väl också bil? Kanske nå'n av dem har en grill?

Buhuuuu!!! :( :(

Kommer inte till Tierp!!

Hojen drog i sig vatten.... Så jag plockade av toppen idag!!!
Har ingen ny topp packning. :mad:
Så det blir inge åka för mig imorgon!!

Såhär såg det ut för mig för nån timme sen, men till Tierp ska jag ändå!

Bifogat

• jag meckar.jpg
    jag meckar.jpg
    96.6 KB · Visningar: 96
+5grader idag enl. aftonbladet...................... +11på söndag........ jag just det, idag jobbar jag.......... ledig på Söndag............

Heeheheheheheheheeheh :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Tom Byron skrev:
+5grader idag enl. aftonbladet...................... +11på söndag........ jag just det, idag jobbar jag.......... ledig på Söndag............

Heeheheheheheheheeheh :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Det va varmt och skitkul! Hoppas du haft det bra på jobbet! MUHAHAH

Eftersom inte Heda var där, tog jag på mig rollen som depåraggare och tittade mest på när de andra huliganiserade ute på "banan"! :(

Vi pratade lite med farbror Blå en stund oxå... :D

Vad ville han då? Kela eller kicka butt??

Skönt att höra att du styrde upp posingen när jag inte kunde vara där....

Yasha skrev:
Eftersom inte Heda var där, tog jag på mig rollen som depåraggare och tittade mest på när de andra huliganiserade ute på "banan"! :(

Vi pratade lite med farbror Blå en stund oxå... :D

Det var nå'n som hade ringt och gnällt, så de var tvungna att åka ut och kolla läget. De var iskalla! Stod och pratade med oss en stund och försäkrade sig om att vi inte sysslade med "tävling" och tyckte väl att det var bra att vi höll till där vi var istället för att köra ihjäl oss på motorvägen... :( Och så sa' de att de var tvungna att stanna kvar en stund, för att den som ringt skulle kunna sitta och kolla i kikaren och förvissa sig om att vi blev uppläxade! :bow :o

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back