Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ebbe skrev:En sak angående flygfältet i Tierp bara...
Vi åker där på nåder av skärmflygarna som tränar där. Överrenskommelsen är att vi sköter allting snyggt och inte skräpar ner. Och när jag menar att sköta det snyggt menar jag att vi försöker sköta allting ganska organiserat.
Är ni ute o stuntar på banan så se till att ni har fritt framåt och bakåt innan ni gör nå tufft stunt. Likaså innan ni vänder eller byter spår, KOLLA BAKÅT!!! Arne Fullgas kan komma där på sin lustgasmatade Hayabusa och precis har tryckt på tutan...![]()
Och så är det såklart högertrafik som gäller!!
Sen är det viktigt att vi håller oss på den norra delen av banan när skärmflygarna är där. Dom tar upp ungefär halva banan när dom bogserar eller vinschar upp flygare. Vi vill inte stöta oss med dessa killar då dom är j-kligt trevliga att ha o göra med.
Och ingen åkning där på kvällarna efter 18-19 tiden. Likaså kanske vi kan hålla oss till en dag per helg, då dom säkert inte uppskattar att det körs både lördag o söndag där. Iaf dessa "organiserade" träffar. Dom boende runtomkring lär ju få lite lugn å ro ibland.
Om vi sköter detta snyggt kanske vi kan få hålla på där utan att nån klagar mm. Det vore trevligt!![]()
DTM skrev:Vilken tid ska man vara där då?
Yasha skrev:Hmm... funkar det inte med så'na där små engångsgrillar då?!? (jag äger ingen grill...)
Rigge skrev:12.30 rullar nog vi in om alla håller tiden, mera troligt är 17.00![]()
Tom Byron skrev:+5grader idag enl. aftonbladet...................... +11på söndag........ jag just det, idag jobbar jag.......... ledig på Söndag............
Heeheheheheheheheeheh![]()
![]()
![]()
Rigge skrev:Det va varmt och skitkul! Hoppas du haft det bra på jobbet! MUHAHAH
Yasha skrev:Eftersom inte Heda var där, tog jag på mig rollen som depåraggare och tittade mest på när de andra huliganiserade ute på "banan"!![]()
Vi pratade lite med farbror Blå en stund oxå...![]()
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |