Nån som har lika tråkigt som mig ikväll?

VAA!? Jjoj, heru var det remasna sióm tusan
!

Sibyllatatenranm lagade mat åt mig. Jag åt. helvtyetetete. Inte bra det här, jag sjuk igentiligen. ont i hlesne imorrn, fan. Kul i karskoga, wickan hela aftonen ?? :-D

/perris

Blev dew hålet iväggen eller+

vi skjullete wickan men börja ,ära några småungar om sex så blev kvar på festen sen ja..sen nu e ja hemma o lyckatede precis gra iordnig några varma mackor ja ska äta snart... gott

Blev dew hålet iväggen eller+

vi skjullete wickan men börja ,ära några småungar om sex så blev kvar på festen sen ja..sen nu e ja hemma o lyckatede precis gra iordnig några varma mackor ja ska äta snart... gott
Hålet i väggen ska jag giftas mig med! Varma mackor är som fina foieksn utan ingwentiong!

/peris

Hejsan hur gick det för alla igår?

Själv somnade jag vid 21 tiden. riktigt bittert. Men å andra sidan slipper jag ju vara bakis nu.

Jag somnade strax efter 23.. Skönt att vakna och vara pigg och utvilad.:)

Nu sitter jag och funderar över hur det är med öppettider och sådär? På ICA Maxi exempelvis?

VAA!? Jjoj, heru var det remasna sióm tusan
!

Sibyllatatenranm lagade mat åt mig. Jag åt. helvtyetetete. Inte bra det här, jag sjuk igentiligen. ont i hlesne imorrn, fan. Kul i karskoga, wickan hela aftonen ?? :-D

/perris

Så jävla underbart! Besök bakistråden nu! :D :yoparty

Hejsan hur gick det för alla igår?

Själv somnade jag vid 21 tiden. riktigt bittert. Men å andra sidan slipper jag ju vara bakis nu.

Fest + Krogbesök + Ligga = Helt ok. :)

Last edited:
Tillbringade nyår i surfshorts och bikini med en drink i handen. Feet fest på fallskärmsklubben i Västerås. :yoparty
250 personer i en flygplanshangar fylld med 250 ton sand, palmer, pool, buffé, sprit, badbollar och sandslott - 30 grader varmt. Utanför vedeldade tunnor och ett jävla fyrverkeri! Grym nyår! :rock

Last edited:
Tillbringade nyår i surfshorts och bikini med en drink i handen. Feet fest på fallskärmsklubben i Västerås. :yoparty
250 personer i en flygplanshangar fylld med 250 ton sand, palmer, pool, buffé, sprit, badbollar och sandslott - 30 grader varmt. Utanför vedeldade tunnor och ett jävla fyrverkeri! Grym nyår! :rock

Äääh...de lät ju tråkigt... :rolleyes:

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back