Nån som har lika tråkigt som mig ikväll?

Är trött, grinig, fattig och irriterad. Kan inte det här jävla året vara slut bara så man kan börja krångla med nästa eländiga 365 dagar?

Ädit: Vill inte låta neg (haha) men jag blir ännu mer irriterad på jädra muntergökar som tjatar om att "det blir vad man gör det till" och "ta tag i situationen" osv.
För min del är det just därför allt blir bajs. Man försöker och försöker och sen skiter sig detmesta. De perioder när man bara lökar och åker med brukar vara de perioder som är bäst.

Du skulle ju blir farsa FFS Sharpen up!

Gör jag? Haha, tänkte typ att jaja, den är väl i Nacka, långt bort som fan. *s* Vad e det för folk där då? Åldersmässigt och så? *s*

Ska vi gå då tycker du? *s* :yoparty

Jag har redan planerat upp min kväll så nån fest blir det inte :P men jag tycker självklart att du ska gå om du är välkommen :)

Nu ska jag däremot lägga mig i sängen och vila. Min rygg dödar mig typ:P

Gör jag? Haha, tänkte typ att jaja, den är väl i Nacka, långt bort som fan. *s* Vad e det för folk där då? Åldersmässigt och så? *s*

Ska vi gå då tycker du? *s* :yoparty

Inte en aning!! Ska med cheyyen hem till hennes lillesyrra som är 25. Blev en sista-minuten grej för mig också i år då den riktiga festen verkade på tok för prentantiös för min del. Kände att white-thrash-Kungsängen vore bättre så man slipper Saltsjöbaden & kostym. Men folk är väl mellan 23-30 skulle jag gissa på?!
Snabba dig med ett PM om du vill komma du med.

Jag har redan planerat upp min kväll så nån fest blir det inte :P men jag tycker självklart att du ska gå om du är välkommen :)

Jag vet, det var faktiskt bara ett skämt. Jag är som sagt var inte på något party humör ändå :)

Inte en aning!! Ska med cheyyen hem till hennes lillesyrra som är 25. Blev en sista-minuten grej för mig också i år då den riktiga festen verkade på tok för prentantiös för min del. Kände att white-thrash-Kungsängen vore bättre så man slipper Saltsjöbaden & kostym. Men folk är väl mellan 23-30 skulle jag gissa på?!
Snabba dig med ett PM om du vill komma du med.

White-thrash, haha.

Jag orkar inte dra mig ur soffan så det blir döläge här hemma, precis som planerat, men tack ändå! :pannkyss

Last edited:
Det börjar vara några år sedan jag var på en ordentlig nyårsfest. För ett par år sedan var jag på fest hos kompisarskompisar i Umeå, men var nykter för att jag skulle köra hem dagen efter. Så nu är det kanske fyra-fem år sedan jag senast var onykter på ett nyår.

Man har ju alltid haft inställningen att "i år ska det banne mig bli en riktig röjarskiva". Minnena av ungdomens monterfyllor finns där, när man drack tequila rent ur flaska och rökte stora cigarrer. Men sedan så faller allt platt och slutar ändå med middag hemma med familjen och sedan drar man sig undan och tittar på tv.

Kompisarna snackar om att det ska firas som aldrig förr. Fast ett par veckor innan nyårsafton drar de sig undan och ska vara vuxna och äta parmiddag med sina flickvänner och grejer.

Just nu sitter jag iförd M/87-tröja, kängor, kraftiga byxor och toppluva för att jag snart ska ge mig ut och försöka hitta någon vettig plats att plåta fyrverkerier från.

Gott Nytt År!

(för den som sitter ensam i Östersund med ett sug i partytarmen så kan jag tipsa om att jag läste i tidningen idag att det ska vara bartömning på gamla O'Learys ikväll)

Sitter hemma med en maginfluensa,det är inte så kul precis...

då är vi två då :gnissla fan hade ju massa möjligheter för kvällen men så börjar man få ont i magen och rätt vad det är så spyr man och börjar må illa och feber. Det suger kungligt. Fan jag som hade lyckats fixa riktiga smällare iår.

Jag tror jag hade mitt bästa nyår i år. Ingen att bråka med, ingen att tjafsa med, ingen dyngrak att ta hand om, inga pengar spenderade. Hemmafest hos föräldrarna (som givetvis är borta) med en pizza, en skräckis och en ruskigt skön soffa. Jag tror jag vet vad jag kommer göra nästa nyår... ;)

(för den som sitter ensam i Östersund med ett sug i partytarmen så kan jag tipsa om att jag läste i tidningen idag att det ska vara bartömning på gamla O'Learys ikväll)

Det roliga med att resa runt i det här landet är att jag faktiskt har varit på både gamla och nya O'Learys i Östersund och jag skulle inte rekomendera det till någon sörlänning.

Iofs var jag där mitt i veckan.

...ens vet vart munnen eller rövhålet är på sig själva.
Det kallar jag att starta året ordenkligt :) :S

Sundhetstecken är när man inte ens kan stava till ordentligt lol
Gott nytt hår på er alla ensamma människor. Själv firade jag med frugan och svägerskan, nu har jag diskat och städat efter middagen och de sover som grisar. Synd att man inte har någon att röja lite med :)

Det roliga med att resa runt i det här landet är att jag faktiskt har varit på både gamla och nya O'Learys i Östersund och jag skulle inte rekomendera det till någon sörlänning.

Iofs var jag där mitt i veckan.

Du gatt ju kuUn jamtska för att ha de roli i jamtland.
:D

Last edited:
O fy fan vad packad jag är, oc resten också, raggar görnet, på töserna, men någon lossade ghandfatatet fån vägen på rsren tysligen, jävla ckit, så vi blev tvugna att dra. teräöffa värtsa guzzen, brasilanska, firade nyår i ett kök. Kul.

Last edited:
Jag tror jag hade mitt bästa nyår i år. Ingen att bråka med, ingen att tjafsa med, ingen dyngrak att ta hand om, inga pengar spenderade. Hemmafest hos föräldrarna (som givetvis är borta) med en pizza, en skräckis och en ruskigt skön soffa. Jag tror jag vet vad jag kommer göra nästa nyår... ;)

De e fint som fan när de e planerat...

O fy fan vad packad jag är, oc resten också, raggar görnet, på töserna, men någon lossade ghandfatatet fån vägen på rsren tysligen, jävla ckit, så vi blev tvugna att dra. teräöffa värtsa guzzen, brasilanska, firade nyår i ett kök. Kul.

Du blev oxå full som mig teszlyut... ja har precis påiggnat te igen så jag ska göra fyllekäk...

Last edited:
De e fint som fan när de e planerat...

Du blev oxå full som mig teszlyut... ja har precis påiggnat te igen så jag ska göra fyllekäk...
VAA!? Jjoj, heru var det remasna sióm tusan
!

Sibyllatatenranm lagade mat åt mig. Jag åt. helvtyetetete. Inte bra det här, jag sjuk igentiligen. ont i hlesne imorrn, fan. Kul i karskoga, wickan hela aftonen ?? :-D

/perris

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back