Nån som har lika tråkigt som mig ikväll?

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Hoj
Road glide special 2020. KTM 890 Adv
Ja är det nån fler än mig som kommer sitta hemma hela kvällen och dega?

Onödig tråd jag vet men den kan tas bort i morgonbitti:P

Ja är det nån fler än mig som kommer sitta hemma hela kvällen och dega?

Onödig tråd jag vet men den kan tas bort i morgonbitti:P
Japp.. Har du någon familj hemma så vinner jag jag är ensam hemma och fucktardsen man kallade polare och stälde upp för vill tydligen inte ha med mig.. (Därav svarttaxi tråden)

Nä jag är också helt ensamen. Tjejen jobbar och jag själv är nykterist så jag finner inget vettigt att göra.

Polarna hör man ju dessutom aldrig av nu för tiden :P

Nä jag är också helt ensamen. Tjejen jobbar och jag själv är nykterist så jag finner inget vettigt att göra.

Polarna hör man ju dessutom aldrig av nu för tiden :P
Jag toppar med att jag inte har nån tjej och att jag inte finner nöje i att dricka för mig själv..

Mina polare sa klart å tydligt rakt ut att dom inte ville ha med mig, så nummera har jag inga polare, funderar på att dra ut och skaffa nya dock..

Jag toppar med att jag inte har nån tjej och att jag inte finner nöje i att dricka för mig själv..

Mina polare sa klart å tydligt rakt ut att dom inte ville ha med mig, så nummera har jag inga polare, funderar på att dra ut och skaffa nya dock..

Wtf! varför gjorde dom det?
Är du ett stort hot bland honorna så dom kräken inte vågar ha med dig?

Hur som vilka patetiska jävlar.

Men vad väntar du på? Med "polare" som dessa så är det väl inget snack om saken? Gå förbi första bästa krog alt. hemmafest och presentera dig lite artigt så har du folk att umgås med hela kvällen. Nej, hur korkade människor än är så nekar man aldrig en ny & trevlig person att slå sig ner i ett sällskap.

Känns det dessutom bra att umgås med dem så byter ni nummer (nej, det är inte gay att byta nr med en kille) och hörs av senare i veckan och hitta på något kul. Att träffa nya kompisar är ju plättlätt bara man kan vara sig själv och är lite ödmjuk. Men folk ska göra det såååå himla invecklat att träffa nya kompisar.

Seså, sluta tyck synd om er själva! Lägg ner det där med att vara blyg, är den ens värt det? På med nå snygga kläder, ett glatt humör och gå ut och träffa lite nytt folk istället.

Gott nytt år och lycka till!

//H

Jag toppar med att ha planer som sen skiter sig men backupplanerna känns hyffsat säkra så några fasta nya planer skapas inte varpå man sitter på nyårsafton o får inte tag på en jävel!..

Beat that!!!

Jag kan tyvär inte ta mig ut som det ser ut just nu. dels har jag sjukt ont i ryggen och dels så ska jag vänta tills tjejen kommer hem. Men där emellan kommer jag måsta fördriva tiden här baki datorn :P

Wtf! varför gjorde dom det?
Är du ett stort hot bland honorna så dom kräken inte vågar ha med dig?

Hur som vilka patetiska jävlar.
Nja grundar nog sig i att jag bet ifrån rätt duktigt då dom på fyllan ringde och jävlades med mig kl 4 på morgonen..

Känns väldigt bra iom att jag tex skjutsade hem en något överförfriskad tjej åt dom på julaftons natten trotts att jag skulle jobba kl 11 dan efter och va förkyld som en kaja.. Känns bra att veta att det betyder nått att man st'äller upp...

Värdparet som skulle ha schabrakfesten rök ihop o avbokade allting så nu får man organisera allt själv!. :kulspruta

Men vad väntar du på? Med "polare" som dessa så är det väl inget snack om saken? Gå förbi första bästa krog alt. hemmafest och presentera dig lite artigt så har du folk att umgås med hela kvällen. Nej, hur korkade människor än är så nekar man aldrig en ny & trevlig person att slå sig ner i ett sällskap.

Känns det dessutom bra att umgås med dem så byter ni nummer (nej, det är inte gay att byta nr med en kille) och hörs av senare i veckan och hitta på något kul. Att träffa nya kompisar är ju plättlätt bara man kan vara sig själv och är lite ödmjuk. Men folk ska göra det såååå himla invecklat att träffa nya kompisar.

Seså, sluta tyck synd om er själva! Lägg ner det där med att vara blyg, är den ens värt det? På med nå snygga kläder, ett glatt humör och gå ut och träffa lite nytt folk istället.

Gott nytt år och lycka till!

//H
Mm jag är påväg, är bara det där med glat humörr ska jag vara ärlig är jag ganska fröbanad just nu så..

Men då har du iaf folk som väntar ivrigt på en annan fest?...

Nja.. Det ska man nog fan inte ta ut i förskott. Dessutom innebär ju detta att man tvingas ut på krogen o ligga runt istället. Håller som bäst på att organiserar en fest hos en tjejkompis nu får se om det blir något ;)

HON vet givetvis inget om det än.. :rofl

Om man inte hade sutte här kl 14 o trott allt va frid o fröjd trots allt så hade man vare i sthlm lr gbg lr någe nu isätllet för o fortfarande sitta här o försöka få tag i folk.. hah :D..

Värsta e att man vet precis vart de e fest med alla gamla polare men pga en person så kan man inte gå dit...

Jag har nåt så rövulens ont i halsen, men frågan är om jag ska låta det förstöra mitt nyår när jag för en gång skull har ett jädra smörgåsbord av fester att välja på! Grrrrrrr!

/perris

Jag har nåt så rövulens ont i halsen, men frågan är om jag ska låta det förstöra mitt nyår när jag för en gång skull har ett jädra smörgåsbord av fester att välja på! Grrrrrrr!

/perris

Vodka och whiskey brukar väl vara bra mot onda halsar? det är väl dessutom huvudingredienserna i en lycka fest?:P

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back