Nån som har lika tråkigt som mig ikväll?

Hade du varit lite snabbare i vändningarna så hade du varit halvvägs till Sthlm nu. Redan en person som nappat på mitt erbjudande om fest.
Minns själv hur det var första halvåret jag bodde i Sthlm. Hade tjejjens kompisar att umgås med, var fan inte kul. Men det är ju lätt att ändra på!

Hade jag varit fest-sugen kanske även jag nappat på det. Alltid roligt med nytt folk ju! Är dock riktigt slö efter att ha jobbat. Hoppas partyt blir lyckat nu! :)

Mjo... men ja va redan några öl in på fyllan när ditt erbjudande kom :D..
Nu har ja äntligen fått tag i en person iaf, men som alla andra idag så blir det ett 30sek samtal sen ska de ringas upp för de gör nåt annat.. fan e de me folk idag.. få se ifall denna personen ringer upp då :D.. haha...

För alla som sitte ensam hemma och har det tråkigt kan gå in på www.di.fm
där har ni den ultimata festen.

Det gör inte mig något att vara ensam. Har ju själv valt att bo ensam ute på landet. *s* Träffar så mycket folk ändå när man jobbar osv och tycker det är skönt med lugn och ro. Visst kan jag ibland sakna att ha någon speciell, men det går snabbt över när man hör alla problem "folk" med förhållanden har. :D
Känns inte som någon speciell dag idag ändå.
Jo, det är klart, har man jobbat och haft sig så har man kanske fått sitt sociala, då kan det såklart vara skönt att vara själv. Håller med om att det inte är så värst speciellt med nyår, men jag tycker å andra sidan att det är tråkigt att folk är ensamma en snårig oktobertisdag också. Man (jag) mår ändå bättre av att bli sedd, än att enbart se. På TV. Tur att Sporthoj.com finns!

/perris

Soft Nu har man nånstans och dra superschyst! hoppas det är drag på bussen bara:D

Japp här i Härnösand är alla krogar öppna så det är bara att montera armen ur ärslet och komma hit för här år det ett jävla drag.
hehe syrrans kille kommer därifrån, vilket iof inte betyder nånting mer än att det är långt.

Last edited:
Är trött, grinig, fattig och irriterad. Kan inte det här jävla året vara slut bara så man kan börja krångla med nästa eländiga 365 dagar?

Ädit: Vill inte låta neg (haha) men jag blir ännu mer irriterad på jädra muntergökar som tjatar om att "det blir vad man gör det till" och "ta tag i situationen" osv.
För min del är det just därför allt blir bajs. Man försöker och försöker och sen skiter sig detmesta. De perioder när man bara lökar och åker med brukar vara de perioder som är bäst.

Last edited:
:yoparty hallå jo här i skåne e det lagom tråkit fru o ungarna glor påtv o jag drömmer om sommaren. suck :huvet

Hade jag varit fest-sugen kanske även jag nappat på det. Alltid roligt med nytt folk ju! Är dock riktigt slö efter att ha jobbat. Hoppas partyt blir lyckat nu! :)

Du bor ju typ granne med festen isf. Är på väg till Kungsängen..

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back