Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hehe, jo, det är möjligt, bävar dock för baksmällan som brukar uppstå när man dämpar onda halsar med sprit, men jag ska fan göra ett ärligt försök ändå!Vodka och whiskey brukar väl vara bra mot onda halsar? det är väl dessutom huvudingredienserna i en lycka fest?![]()

Nä kyss Karlsson! Du behöver få en digitalt överförd Whiskey *skål*Ni tror att ni har en trist nyår? HA! Jag är ombord på en tankbåt i en engelsk oljehamn och resten av besättningen är ungefär lika social som en tre år gammal aftonbladet. De som inte jobbar tränar eller sover, och jag sitter själv i min hytt utan tv och med sporadisk internetförbindelse.
Jag toppar med att jag inte har nån tjej och att jag inte finner nöje i att dricka för mig själv..
Mina polare sa klart å tydligt rakt ut att dom inte ville ha med mig, så nummera har jag inga polare, funderar på att dra ut och skaffa nya dock..
Ni tror att ni har en trist nyår? HA! Jag är ombord på en tankbåt i en engelsk oljehamn och resten av besättningen är ungefär lika social som en tre år gammal aftonbladet. De som inte jobbar tränar eller sover, och jag sitter själv i min hytt utan tv och med sporadisk internetförbindelse.
Ni tror att ni har en trist nyår? HA! Jag är ombord på en tankbåt i en engelsk oljehamn och resten av besättningen är ungefär lika social som en tre år gammal aftonbladet. De som inte jobbar tränar eller sover, och jag sitter själv i min hytt utan tv och med sporadisk internetförbindelse.

haha fan jag glömde räkna med mina katterJag lägger min röst på dig!
Jag ska inte heller fira ikväll. Har jobbat "hela" dan (11.30-18.06) och ska jobba imorgon med. Detta är faktiskt tredje året i rad jag inte firar nyår..Lite småkarra och tv/internet blir det ikväll. Jag är iaf inte helt ensam, har ju mina tre katter som sällskap.![]()
![]()
fast dom flyr musiken haha fan jag glömde räkna med mina katterfast dom flyr musiken
och sänker jag musiken sjunker mitt hummör lika snabbt, jag väljer mitt hummör
Nån som har koll på vilka krogar det är drag på idag?
haha fan jag glömde räkna med mina katterfast dom flyr musiken
och sänker jag musiken sjunker mitt hummör lika snabbt, jag väljer mitt hummör
Nån som har koll på vilka krogar det är drag på idag?
Fasen, klart man inte behöver festa och hiva, men det är tråkigt att så många ska behöva vara ensamma, det tyck jag allt.
Nu intar jag dock den starkaste ölen jag hittade, för att se om suget kommer att sprita ner sig trots styv kuling i halsen.
/perris
Nu börjar ja faktiskt få lite småpanik....4 timmar till de nya året o man sitter här... helvete...
Se det från den ljusa sidan. du kan ju alltid porrsurfa![]()

Hade du varit lite snabbare i vändningarna så hade du varit halvvägs till Sthlm nu. Redan en person som nappat på mitt erbjudande om fest.
Minns själv hur det var första halvåret jag bodde i Sthlm. Hade tjejjens kompisar att umgås med, var fan inte kul. Men det är ju så lätt att ändra på!
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |