Nån som har lika tråkigt som mig ikväll?

Jag är också ensam.:hej

Nyår är grymt överskattat. Men nu börjar Colin Mcrae DiRT bli tråkigt så jag måste ha något nytt att göra!

Om någon i Malmö har något trevligt på gång ikväll så kommer jag gärna förbi.:)

Vodka och whiskey brukar väl vara bra mot onda halsar? det är väl dessutom huvudingredienserna i en lycka fest?:P
Hehe, jo, det är möjligt, bävar dock för baksmällan som brukar uppstå när man dämpar onda halsar med sprit, men jag ska fan göra ett ärligt försök ändå!

/perris

Cheer up!

Jag har ju förfan fixat fyverkeri åt er!

Bara att knalla in i Pang pang tråden vid tolvslaget :tummenupp ;)

Jovars, än har jag inte så skoj.

Jag är bjuden på en fest för långt bort som jag tänkte gå på.
Men under omständigheterna ändrade jag mig.
Jag är förkyld, har inga kläder, ovårdat hår och parfymen tog slut för några dagar sedan.

Så jag skulle med andra ord gå på en fest fylld med kitchiga, översminkade, översolade och överklädda snäsbrudar iförd slitna skateskor, trasiga skatebrallor och en inte nämnvärt nyligen tvättad luvtröja. Med luvan uppfälld, givetvis.

Inget jag vill bygga en persona på för nya människor. Egentligen skiter man väll i det. Men nu på nyår när alla är uppklädda är det lite väl Ullared, som Marcus uttryckte det. Hade det varit lite mer bakåtlutade människor, sure. Men i det här läget skulle jag nog mest bli stämplad som en social outcast hur mycket jag än ler och bockar. Fast det kan man förstås inte veta förrän det skett.
Nån som sett Kiss kiss bang bang när han efter sjukhusvistelsen kommer drogad till en finfest iförd myskläder? Det är jag idag. :rofl

Funderar faktiskt på att köpa kläder nu när RoLLER betalat min senaste lön.
Tack, JoLLER! :brynad

Last edited:
Ni tror att ni har en trist nyår? HA! Jag är ombord på en tankbåt i en engelsk oljehamn och resten av besättningen är ungefär lika social som en tre år gammal aftonbladet. De som inte jobbar tränar eller sover, och jag sitter själv i min hytt utan tv och med sporadisk internetförbindelse.

Ni tror att ni har en trist nyår? HA! Jag är ombord på en tankbåt i en engelsk oljehamn och resten av besättningen är ungefär lika social som en tre år gammal aftonbladet. De som inte jobbar tränar eller sover, och jag sitter själv i min hytt utan tv och med sporadisk internetförbindelse.
Nä kyss Karlsson! Du behöver få en digitalt överförd Whiskey *skål*
whiskey.jpg

/perris

Jag toppar med att jag inte har nån tjej och att jag inte finner nöje i att dricka för mig själv..

Mina polare sa klart å tydligt rakt ut att dom inte ville ha med mig, så nummera har jag inga polare, funderar på att dra ut och skaffa nya dock..

En sån har jag också lyckats med, fan vad folk är jobbiga ibland.

Jepp, jag har skit trist.

Last edited:

Se det från den ljusa sidan. du kan ju alltid porrsurfa:P

Jag lägger min röst på dig! :krama

Jag ska inte heller fira ikväll. Har jobbat "hela" dan (11.30-18.06) och ska jobba imorgon med. Detta är faktiskt tredje året i rad jag inte firar nyår..Lite småkarra och tv/internet blir det ikväll. Jag är iaf inte helt ensam, har ju mina tre katter som sällskap. :rolleyes: :D

Jag lägger min röst på dig! :krama

Jag ska inte heller fira ikväll. Har jobbat "hela" dan (11.30-18.06) och ska jobba imorgon med. Detta är faktiskt tredje året i rad jag inte firar nyår..Lite småkarra och tv/internet blir det ikväll. Jag är iaf inte helt ensam, har ju mina tre katter som sällskap. :rolleyes: :D
haha fan jag glömde räkna med mina katter :hihi fast dom flyr musiken :( och sänker jag musiken sjunker mitt hummör lika snabbt, jag väljer mitt hummör :)

Nån som har koll på vilka krogar det är drag på idag?

Fasen, klart man inte behöver festa och hiva, men det är tråkigt att så många ska behöva vara ensamma, det tyck jag allt.

Nu intar jag dock den starkaste ölen jag hittade, för att se om suget kommer att sprita ner sig trots styv kuling i halsen.

/perris

haha fan jag glömde räkna med mina katter :hihi fast dom flyr musiken :( och sänker jag musiken sjunker mitt hummör lika snabbt, jag väljer mitt hummör :)

Kanske bra drag på stället som Kongo ska jobba på? Vet dock inte om det är i Stockholm eller Uppsala han jobbar! Patricia är det väl alltid en massa folk på? Bra eller dåligt får man välja själv *s*

Själv väljer jag att stanna hemma och vara med familjen och hunden. Käka gott, tända lite raketer och sen in och kika på resten av kalaset från fönstret, sedan ta det lugnt tills det är dags att sova. Vakna imorn piggare än aldrig förr och vara nöjd över att det inte var en allt för hård natt igår när polarna inte ens vet vart munnen eller rövhålet är på sig själva.
Det kallar jag att starta året ordenkligt :) blir mitt första ta det lugnt nyår faktist. Men polarna tror man blivit knäpp eller är depprimerad för man dissar deras fester :S

Japp här i Härnösand är alla krogar öppna så det är bara att montera armen ur ärslet och komma hit för här år det ett jävla drag.

Fasen, klart man inte behöver festa och hiva, men det är tråkigt att så många ska behöva vara ensamma, det tyck jag allt.

Nu intar jag dock den starkaste ölen jag hittade, för att se om suget kommer att sprita ner sig trots styv kuling i halsen.

/perris

Det gör inte mig något att vara ensam. Har ju själv valt att bo ensam ute på landet. *s* Träffar så mycket folk ändå när man jobbar osv och tycker det är skönt med lugn och ro. Visst kan jag ibland sakna att ha någon speciell, men det går snabbt över när man hör alla problem "folk" med förhållanden har. :D
Känns inte som någon speciell dag idag ändå.

Nu börjar ja faktiskt få lite småpanik....4 timmar till de nya året o man sitter här... helvete...

Hade du varit lite snabbare i vändningarna så hade du varit halvvägs till Sthlm nu. Redan en person som nappat på mitt erbjudande om fest.
Minns själv hur det var första halvåret jag bodde i Sthlm. Hade tjejjens kompisar att umgås med, var fan inte kul. Men det är ju lätt att ändra på!

Se det från den ljusa sidan. du kan ju alltid porrsurfa:P

Jag får nog korrigera det jag skrev tidigare: Jag sitter själv i min hytt utan tv och med sporadiskt fungerande internetförbindelse med hårt filtrerande proxy. :gnissla

Nä, jag får nog ta mig ett glas finwhisky och plocka fram en bok. Fast jag måste hålla mig under 0,4 promille... :fyllisar

Hade du varit lite snabbare i vändningarna så hade du varit halvvägs till Sthlm nu. Redan en person som nappat på mitt erbjudande om fest.
Minns själv hur det var första halvåret jag bodde i Sthlm. Hade tjejjens kompisar att umgås med, var fan inte kul. Men det är ju lätt att ändra på!

Mjo... men ja va redan några öl in på fyllan när ditt erbjudande kom :D..
Nu har ja äntligen fått tag i en person iaf, men som alla andra idag så blir det ett 30sek samtal sen ska de ringas upp för de gör nåt annat.. fan e de me folk idag.. få se ifall denna personen ringer upp då :D.. haha...

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back