Man blir förbannadFaan vad ni håller på och tjaffsar, jevla muppar!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man blir förbannadFaan vad ni håller på och tjaffsar, jevla muppar!
*vettiga åsikter*
Då är du dumfan själv.Sen våldtäkt inom äktenskapet är en väldigt luddig fråga. Om man haft sex med någon ett hundratal gånger innan men inte vill just den kvällen men mannen sätter på sin fru ändå under protest (utan slagsmål eller liknande eftersom jag vill rubricera det under misshandel i samband med en våldtäkt, inte våldtäkt) så vet jag inte om jag skulle vilja kalla det våldtäkt i dess riktiga mening.
Slutsats: Kvinnan är en lurig lögnhals och kommer därför heller aldrig få mer makt än de har idag - tack o lov.
Islam är skit - men det visste vi redan långt innan denna tråden men här konstateras det åter igen
Vissa verkar inte veta när en våldtäkt inträffar - så har det också varit under många årtusenden....
Markus kan konsten att driva med det motsatta könet - inget nytt där heller![]()
Alltså en helt vanlig dag på SH.
Snart kommer det en tråd om vilken motorcykel som är lämplig som första hoj, bara vänta ni![]()
Själv tycker jag gott att vi kan förbjuda religion från och med nu.
Om man haft sex med någon ett hundratal gånger innan men inte vill just den kvällen men mannen sätter på sin fru ändå under protest (utan slagsmål eller liknande eftersom jag vill rubricera det under misshandel i samband med en våldtäkt, inte våldtäkt) så vet jag inte om jag skulle vilja kalla det våldtäkt i dess riktiga mening.
Varför skulle inte en muslimsk kvinna ha få ha rätten att bära slöja om hon vill det?
-Tjejjer kan inte köra hoj
Är du dum eller??Vill inte motparten så är det våldtäkt om man ändå kliver på. Inga luddigheter alls, bara rent folkvett!
!
"Fyfan vad hemskt att han knullat mig 468ggr istället för 467!"
Ok, såhär då: Du skaffar en brud, ni har sex hur många miljoner gånger som helst och sen gör ni slut. Ett par dagar senare blir du kåt och vill knulla. Är det då helt ok att spänna på henne mot hennes vilja bara för att ni gjort det miljontals gånger innan??Vill inte bruden så slipper hon, basta!
Men då har hon ju fruktansvärt tydligt visat att hon inte vill ha med dig att göra, då är det helt klart en våldtäkt.
Och i fallet med att bruden man är tillsammans med helt enkelt inte vill just då så visar hon på ett tydligt sätt att hon inte vill knulla med dig just då. Varför är det mindre våldtäkt då? Du tvingar dig fortfarande på henne, trots att hon säger nej och inte vill. Ingen som någonsin lärt dig att båda måste vara med på det?
Men om någon går med på att knulla en person när som helst (eller vid väääldigt många tillfällen) utom just då, för det är jättehemskt i just precis det ögonblicket vill jag kalla det dubbelmoral. Eller åtminstone förmildrande omständigheter.
Vilket INTE går att jämföra med att man sätter på ett ex/någon random som ligger utslagen/inte har gjort valet att ha sexuell kontakt med dig.
Så om Din homosexuelle partner vill köra Dig i röven för 101:a gången ikväll, trots att du inte riktigt känner för att få 30cm negerkuk rammad i bajlådan, då är det cool-lugnt om han kör på ändå?Men om någon går med på att knulla en person när som helst (eller vid väääldigt många tillfällen) utom just då, för det är jättehemskt i just precis det ögonblicket vill jag kalla det dubbelmoral. Eller åtminstone förmildrande omständigheter.
Vilket INTE går att jämföra med att man sätter på ett ex/någon random som ligger utslagen/inte har gjort valet att ha sexuell kontakt med dig.
Att bli tillsammans med någon innebär inte att man vid varje tillfälle måste upplåta sin kropp till sin partner. Vill man inte vid ett specifikt tillfälle, oavsett anledning, så ska man slippa. Det spelar ingen roll varför man inte vill just då, även om man velat så ofta annars. Just den här gången blev det nej och då får man respektera det.
Ditt resonemang byggde ju på att bara man haft sex hur många gånger som helst ska man alltid kunna kräva att få det... Varför skulle det vara skillnad? Ja, och i det här fallet har din flickvän gjort valet att inte ha sexuell kontakt med dig! Hennes kropp, hennes val. Oavsett relation eller icke relation med dig!
För det första går det inte att avgöra vad en muslimsk kvinna vill eftersom hon är så starkt underordnad männen i släkten så det är en omöjlig diskussion.
...till kvinnor som inte fick köra bil, jag var helt förstumad.
Ponera att jag skulle ha en pojkvän och han skulle sätta på mig någon gång när jag inte helt vill. Fine, jag hade tyckt han varit jävligt korkad och blivit irriterad. Troligtvis löst det hela med en diskussion. Jag har ju trots allt haft sex med honom otaliga gånger förut. Det är inget jag inte varit med om förut. Jag har accepterat att jag vill ha sex med honom, om än inte just den gången. Vi delar våra liv med varandra och känner varandra väl. Om jag nu skulle anmäla det hela hade det nog räckt med böter för att det ska ringa en klocka och få honom att inse att det är ett oacceptabelt beetende. Vilket också lär gå in om man gjort något sådant mot en person man verkligen tycker om.
Om någon kille jag inte valt att dela mitt liv och sex med kommer och sätter på mig på en fest bara för att han är jävligt kåt (och vi förutsätter att jag inte är kapabel till att avvärja det hela) hade det varit en helt annan sak. Jag har inte valt att dela sexuellt umgänge med den personen. Jag känner inte personen väl och har aldrig gjort valet att dela mitt liv med personen heller. Han tycker inte om mig som person (eftersom vi aldrig lärt känna varandra), och jag tycker inte om honom.
DÅ ska det till feta böter och ev. fängelse så personen dels fattar att det är oacceptabelt och dels får sona för sitt brott.
(nej jag är inte bög, men folk verkar ju tro att tjejer inte kan genomföra en våldtäkt)
Däremot har jag svårt för personer som har sex med någon som inte vill oavsett situation. Jag hoppas och tror innerligt att jag aldrig skulle göra det själv (även om man aldrig ska säga aldrig).
Du har målat upp en bild av att alla muslimska kvinnor är underordnade och därigenom oförmyndigförklarat och förminskat hela denna grupp och deras åsikter i frågan.
Vem är det som är diskriminerande nu?!
Vi är alla bundna till vår kulturs klädnormer och vi i västerlandet är väl lika mycket "slavar" under ett visst rådande ideal precis som de muslimska kvinnorna.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |