Någon som känner igen denna bakdel?

Flod

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2009
Hoj
Moto Guzzi 850 '77, Hornet 600 '06
Letade runt efter inspiration att bygga om min guzzi, då jag hittade denna! Jävla fantastisk! Men jag kan inte hitta ens en liknande bakdel, trots idogt letande. Någon som känner igen den? Tips på var jag kan köpa en mottages tacksamt!

Bifogat

• 3046956076_e35ed50ebf.jpg
    3046956076_e35ed50ebf.jpg
    148.9 KB · Visningar: 306
Sen finns ju alltid risken att den är ett hemmabygge av någon, så det är inte säkert att den går att hitta.

Moddad Honda Rs eller Yamaha Tz runt 00-03 ? Liknar en smula men minnet kanske sviker lite.:va

Liknar lite den jag hadde på mitt laverda bygge.
Den jag hadde är en aprillia rs 250 från mitten av -80 talet

Bifogat

• visabild.jpg
    visabild.jpg
    107.5 KB · Visningar: 277
Ifall någon var intresserad så har jag hittat baken! Det är en firma/raceteam som heter guzzi motobox som gör den.

http://www.guzzimotobox.com/

56ea3eca635d981064cecaf287876d31DSC00071mm.JPG

jag tycker baken ser lite för stor ut i förhållande till tanken :va

Jovars, jag ser vad du menar, men jag gillar det.

Vad är det för Guzzi du har?

Jag har en 77:as T3:a med lite drygt 4000 mil på. Som ny, med andra ord :tummenupp Förra ägaren hade den goda smaken att skaffa en S3-tank, så den såg bra ut redan som den var, men man vill ju bygga veteran-racer :)

Jovars, jag ser vad du menar, men jag gillar det.

Jag har en 77:as T3:a med lite drygt 4000 mil på. Som ny, med andra ord :tummenupp Förra ägaren hade den goda smaken att skaffa en S3-tank, så den såg bra ut redan som den var, men man vill ju bygga veteran-racer :)

Hejsan ! ursäkta att jag lägger mig i tråden men....undrar hur länge du har haft T3án ? ...det är möjligen inte så att du köpte den i småland förra året ?
Känner en farbror ( jobbar med honom) som sålde en sådan då....hade köpt den ny vill jag minnas......

wellwell hursom......

Jösses!! Om jag snubblar över en sådan billigt någonstans så är en café racer ett faktum i mitt garage!!

Hejsan ! ursäkta att jag lägger mig i tråden men....undrar hur länge du har haft T3án ? ...det är möjligen inte så att du köpte den i småland förra året ?
Känner en farbror ( jobbar med honom) som sålde en sådan då....hade köpt den ny vill jag minnas......

wellwell hursom......

Jo, jag köpte den av T. Svensson i somras. Jävligt schysst människa må jag säga. Jag tog bussen ner, köpte hojen, fick sova över, och sen körde jag hem den... Han har väl fortfarande kvar LM:en?

Bifogat

• small.jpg
    small.jpg
    118.1 KB · Visningar: 61
Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...