Någon som känner igen denna bakdel?

..................

Jo, jag köpte den av T. Svensson i somras. Jävligt schysst människa må jag säga. Jag tog bussen ner, köpte hojen, fick sova över, och sen körde jag hem den... Han har väl fortfarande kvar LM:en?

....mmmm...han berättade lite om försäljningen då när det begav sig.....känner honom inte allra bäst i hela världen men han är lite unik - världen skulle må mycket bättre om det var fler som han!

LM´n har han kvar - också en trevlig maskin.

..eh..btw...nu har du väl köpt bakdel till din hoj men du tänkte aldrig på en sadel/bakdel från Ducati 750/900ss ala -70tal!.....med alutank som i hmm...tror det var någon Davida-reklam..........en sådan Guzzi har jag "alltid" drömt om....

....mmmm...han berättade lite om försäljningen då när det begav sig.....känner honom inte allra bäst i hela världen men han är lite unik - världen skulle må mycket bättre om det var fler som han!

LM´n har han kvar - också en trevlig maskin.

..eh..btw...nu har du väl köpt bakdel till din hoj men du tänkte aldrig på en sadel/bakdel från Ducati 750/900ss ala -70tal!.....med alutank som i hmm...tror det var någon Davida-reklam..........en sådan Guzzi har jag "alltid" drömt om....

Unik är en bra beskrivning! Man hittar lite underliga grejer lite varstans på hojen när man är och plockar i den :)

Tro mig, jag har tänkt igenom det här väl! Saken är ju den att en sån här moppe går ju byta kostym på flera gånger under ens livstid :D Jag kommer ju inte göra något som gör att den inte går återställa hyffsat (förutom att rensa bakom sidopanelerna och kapa bakramen). Kommer antagligen köpa alu-tank och sadel en dag, bara för att. Typ som denna Guzzi jag sprang på i Berlin. Fin :D

Bifogat

• berlin_small.jpg
    berlin_small.jpg
    139.2 KB · Visningar: 39
Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE