DrT
Drömmande tänkare....
- Gick med
- 22 Oct 2004
- Hoj
- SF 750 -72,900 Darmah -82, skurhink blåfemtio -92, TRX 850 -97, TT600-94, Ett par Mzór...och numera Desmoquattro Touring Millenie-edition. XL 1000 Varadero 2004 brukis
..................
....mmmm...han berättade lite om försäljningen då när det begav sig.....känner honom inte allra bäst i hela världen men han är lite unik - världen skulle må mycket bättre om det var fler som han!
LM´n har han kvar - också en trevlig maskin.
..eh..btw...nu har du väl köpt bakdel till din hoj men du tänkte aldrig på en sadel/bakdel från Ducati 750/900ss ala -70tal!.....med alutank som i hmm...tror det var någon Davida-reklam..........en sådan Guzzi har jag "alltid" drömt om....
Jo, jag köpte den av T. Svensson i somras. Jävligt schysst människa må jag säga. Jag tog bussen ner, köpte hojen, fick sova över, och sen körde jag hem den... Han har väl fortfarande kvar LM:en?
....mmmm...han berättade lite om försäljningen då när det begav sig.....känner honom inte allra bäst i hela världen men han är lite unik - världen skulle må mycket bättre om det var fler som han!
LM´n har han kvar - också en trevlig maskin.
..eh..btw...nu har du väl köpt bakdel till din hoj men du tänkte aldrig på en sadel/bakdel från Ducati 750/900ss ala -70tal!.....med alutank som i hmm...tror det var någon Davida-reklam..........en sådan Guzzi har jag "alltid" drömt om....