När jag blir diktator ska jag ...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Kasta ut alla från Sverige så att jag slipper vara förbannad på alla äckliga människor när jag är utomhus.
 

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Ort
home is whare i duschrunkar
Hoj
gixxah sevenfifteh
*Hemliga trafikpoliser som har i uppgift att bötfälla/avrätta fuckon som byter fil på olämpligt sätt eller som ligger på tok för nära framförvarande fordon. Asshole patrol, kort och gott.

*Fri fart på många vägar.

*5 timmars arbetsdag.

*Särskrivning är straffbart med upprepning av grundskola.

*Avskaffa smygrassism. Alla främlingsfientliga åsikter måste inledas och avslutas med ett ljudligt "sieg heil!".

*Massa läskig skatt på de tokrika. :fakta

*Mindre bidrag till bäbisfabriker( gula blend röker man bara om man har råd osv..).

*Bli runtskjutsad i en popemobile i solid guld.
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Bosätta mig i ett glashus och gå omkring naken hela dagarna. sen bör man ju bli lite exentriskt galen också så jag invaderar Norge och konfiskerar deras oljefond. Inför högkostnadsskydd på sprit och tobak och en lag som säger att man inte är full så länge man kan ligga ner utan att hålla i sig. Jodå det blir bra så,
 

tommi

Guest
Jaså? Kan du visa lite siffror?

Som jag sade till Starstriker en gång: Stockholm är väldigt vackert och en hyfsat trevlig stad, men den ligger liksom lite på landet, lite avsides från resten av världen.

Min hojsemster ner till Europa hade automatiskt blivit 110 mil längre och därmed totalt 645 mil.

För att åka till alperna hade jag varit mer eller mindre tvingad att flyga, istället för att bänka sig och slappa i en buss med lite bra film och en bok i handen.

Stockholm är precis som Umeå en trevlig och vacker stad, men ligger helt fel på kartan.

Kanske skulle köra VFR så holler det dom extra milen :hihi sorry kunde inte hålla mig, Men som sagt om man var diktator skulle ja se till att folk åker VFR för det gör hitler ifall ni sett filmen på youtube :D
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Kanske skulle köra VFR så holler det dom extra milen :hihi sorry kunde inte hålla mig, Men som sagt om man var diktator skulle ja se till att folk åker VFR för det gör hitler ifall ni sett filmen på youtube :D

Har faktiskt funderat på en VFR. Det är väl en sporttourer? Dock misstänker jag att den är en sportTOURER, medan min är en SPORTtourer. Så vad det blir när jag sålt min Ducce efter nästa sommar, det återstår att se.



Ifall jag varit diktator så hade det varit fri fart på vissa ställen.

Där det varit fartbegränsning hade den varit satt på en rimlig nivå (vägskyltningen idag + 20 km/h), men riktigt hårt straff ifall den överskridits.

Bilar hade varit mer eller mindre förbjudna på sommaren.

De som kör bil skulle årligen tvingas genomgå en kontroll, att de vet vad blinkers är för något och att man inte byter fil inne i rondeller.
 
Nyheter
Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Top