När jag blir diktator ska jag ...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag ska bli moderator på sporthoj.com och börja banna alla som skriver något jag inte gillar.
Det va ju nyskapande.

Flytta så mycket jobb som möjligt norr ut så man kunde bo där.
Fast om jag e diktator är det iofs bara bra om ingen har råd med det..

Förbjuda: Snus, mc donalds och koskos.

Införa bmi kontroller och tvångsmotion.
 

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Jag skulle avskaffa vintern direkt!
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Förbjuda mjukisbyxor i det offentliga rummet samt beslagta alla tröjjor som används utanpå skinnställ.
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Jag skulle införa 3-4 dagars arbetsvecka

Sen skulle jag införa ett röstningssystem så att alla i hela Sverige kan rösta på absolut alla beslut som måste tas så får de bestämma om allting med mig som kontrollant. Ifall de gör nånting dumt så sätter jag stopp för det.

Vilken jävla utopi det vore.
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Jaså? Kan du visa lite siffror?

Som jag sade till Starstriker en gång: Stockholm är väldigt vackert och en hyfsat trevlig stad, men den ligger liksom lite på landet, lite avsides från resten av världen.

Min hojsemster ner till Europa hade automatiskt blivit 110 mil längre och därmed totalt 645 mil.

För att åka till alperna hade jag varit mer eller mindre tvingad att flyga, istället för att bänka sig och slappa i en buss med lite bra film och en bok i handen.

Stockholm är precis som Umeå en trevlig och vacker stad, men ligger helt fel på kartan.


Och för att hålla mig till trådens ämne:
Jag vet inte riktigt vad jag hade gjort som diktator - har inte bestämt mig än - men de flesta hade säkert velat avsätta mig fortare än kvickt. :hihi

Tänk att skånes främsta argument alltid är hur nära det är till någon annan plats. Det bevisar ju bara att man inte vill vara där... :hihi

Om jag vore diktator skulle min bild sitta i varje klassrum, barn skulle uppfostras att dyrka mig förbehållningslöst, alla sporter skulle jag alltid vinna oavsett motstånd (eftersom motståndaren skulle försvinna mystiskt om han hade mage att vinna).

Aftonbladet skulle läggas ned med omedelbar verkan, Lasse Anrell skulle bli min hovnarr och få balansera ägg på sked i munnen 16 timmar dagligen.

Helge Fossmo skulle tas in som konsult då han verkar ha en del vettiga idéer hur man styr upp en verksamhet. När jag lärt mig alla hans knep kommer han halka i badkaret.

Internet skulle regleras hårt, och AIK skulle tillskrivas seger i alla sporter, oavsett om klubben deltar eller inte.

Samtliga campingplatser skulle utlysas som övningafält för militären att öva på rörliga mål.

En bro till Gotland skulle byggas, med fri överfart för hojar, och dubbla taxan för kvinnor i SUV.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Tänk att skånes främsta argument alltid är hur nära det är till någon annan plats. Det bevisar ju bara att man inte vill vara där... :hihi

Vill man se sig omkring är det bra att ha nära till andra platser. Det bästa är sedan att vi har lika nära hem. :tummenupp
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Du får också vara med, lite rutin i leden har aldrig skadat! :ww1

På ett villkor! Jag kräver ett par bordellblanka knähöga diktatorsstövlar!

Förbjuda mjukisbyxor i det offentliga rummet samt beslagta alla tröjjor som används utanpå skinnställ.

Samt stena alla kappvändare som låtsas som om dom aldrig haft tröja utanpå skinnet...;)
 
Last edited:

Insane87

SuperRetard
Gick med
7 Sep 2008
Ort
Västerås
Hoj
Ktm 625 -03
Det va ju nyskapande.

Flytta så mycket jobb som möjligt norr ut så man kunde bo där.
Fast om jag e diktator är det iofs bara bra om ingen har råd med det..

Förbjuda: Snus, mc donalds och koskos.

Införa bmi kontroller och tvångsmotion.



Vad är detta för ideer.. fyfan donken och koskos e ju assfint..
Bmi-kontroll är för sjömän och kvinnor...
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
* Ta livet av alla som lyssnar på eller utövar indie-pop.
 

MikkE

Guest
När jag blir diktator ska jag ...

Sänka skatten på alkohol i Norge...
 

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Fnatti
- Gräva bort skåne. Alltså inte som i att gräva en gräns, utan gräva bort hela landsmassan, inget ska ges bort!
- Obligatoriska svenskalektioner för skåningarna som blir kvar.
- Placera samtliga norrlänningar som är med i NBF i en container och skeppa dom till ryssland där de kan leka hink och spade hela dagen lång.
- Förbud mot japshojar som inte kan köras i skogen.
- Röka en gulablend och ha på sig mjukisbrallor ger dödsstraff med omedelbar verkan.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Förbjuda kamphundar och addidasbrallor. Dessa i kombo ger per automatik dödsstraff.
 

Smagatusk

Guest
Jag skulle gett stockholmarna den där jävla roadracingbanan som de inte har. Det måste ju vara därför de är så sanslöst dumma i huvet för att de inte får utlopp för nå´nting. Ett ständigt övertryck i skitkanalen så att allt bara blir total kollaps i skallen. En bana till dem skulle fungera som ett lavemang. Alla blir vi väl griniga om vi är förstoppade?

Sen skulle vi kanske slippa alla trådar om Bogan och Bulten. Om inte det är två av alla uteliggare som finns i vår "vackra" huvudstad. Jo, tjena...
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top