När jag blir diktator ska jag ...

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
Jag skulle asfaltera en anständig RR-bana i varje svenskstad och införa Roadracing på schemat i skolan. Därefter skulle jag återinföra stegling och andra medeltida straff för folk som gör fel, (läs våldtäktsmän, kvinnomisshandlare och idioter som gillar synthmusik och folkdans)
Försvarets alla resurser skulle disponeras fritt av mig och mina grabbfester.
Förstå hur ballt det skulle vara att köra lite Leopard och skjuta bandhaubits på förfesten.
Självklart skulle jag även införa baderskor som hjälper mig att hålla diktatorslekamen ren och fin.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
БОБАН;4203231 skrev:
Massor med bidrag...

Jaså? Kan du visa lite siffror?

Som jag sade till Starstriker en gång: Stockholm är väldigt vackert och en hyfsat trevlig stad, men den ligger liksom lite på landet, lite avsides från resten av världen.

Min hojsemster ner till Europa hade automatiskt blivit 110 mil längre och därmed totalt 645 mil.

För att åka till alperna hade jag varit mer eller mindre tvingad att flyga, istället för att bänka sig och slappa i en buss med lite bra film och en bok i handen.

Stockholm är precis som Umeå en trevlig och vacker stad, men ligger helt fel på kartan.


Och för att hålla mig till trådens ämne:
Jag vet inte riktigt vad jag hade gjort som diktator - har inte bestämt mig än - men de flesta hade säkert velat avsätta mig fortare än kvickt. :hihi
 

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Skulle nog invadera Norge.
Som sagt,först invaderar jag Norge med ett totalt angrepp över den 100m långa fronten som vi har manskap att täcka.
Sedan ger vi helt enkelt upp. Sverige blir nu ett krigsbyte till Norge och Demokrati återförs i Svedala.
Sedan startar vi ett Svenskt parti och ställer upp i valet till den Norska regeringen och då Svenskarna e fler än Norrmännen så får Svenskpartiet full mandat och vinner valet.
Nu har vi Pengar,olja och Torsk helt lagligt. Sen blir jag diktator igen bara för att jävlas.
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
Skulle nog invadera Norge.
Som sagt,först invaderar jag Norge med ett totalt angrepp över den 100m långa fronten som vi har manskap att täcka.
Sedan ger vi helt enkelt upp. Sverige blir nu ett krigsbyte till Norge och Demokrati återförs i Svedala.
Sedan startar vi ett Svenskt parti och ställer upp i valet till den Norska regeringen och då Svenskarna e fler än Norrmännen så får Svenskpartiet full mandat och vinner valet.
Nu har vi Pengar,olja och Torsk helt lagligt. Sen blir jag diktator igen bara för att jävlas.

bra idé. men partiet ska inte heta Svenskt Partiet utan Svennebanan Partiet.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag skulle göra massor av saker, men en sak jag ständigt tänker på är hårdare regler mot brottsliga invandrare. Sverige behöver invandringen, vi behöver arbetskraften och vi behöver framförallt mer folk så att inte vår inhemska naturliga folkminskning gör att vi helt enkelt försvinner en vacker dag. Vi behöver däremot inte importera brottslighet, det föds tillräckligt många idioter här för att vi ska klara oss mer än väl. Därför hade jag infört striktare regler som, i grova drag, inneburit att någon som kommer hit och begår antingen ett större brott eller upprepade småbrott ska kunna kastas ut ur landet med huvudet före. jag skulle uppmuntra invandringen eftersom den som sagt är nödvändig för oss, och jag skulle mer än gärna ge hjälp, boende och medborgarskap åt flyktingfamiljer vars hemlands situation gör det omöjligt för dem att bo kvar utan att behöva frukta för sina liv. Allt jag begär i gengäld är att de åtminstone kan ta och uppföra sig som folk.
Självklart skulle programmet också innehålla saker som förbättrad integrering av invandrarna i samhället då jag är övertygad om att en stor del av alla problem vi har i exempelvis rosengård beror just på att vi mer eller mindre har skapat små ghetton åt invandrarna att komma hit och bo i, och det främjar inte direkt deras integration i vårt svenska samhälle. Men! Om det trots dessa åtgärder skulle kvarstå problem i stil med invandrargäng som hoppar på svenska tjejers bröstkorgar och sparkar dem i ansiktet just för att de är "svennefittor", då hivar jag tillbaka dem till skithålet de kom ifrån ögonabums, oavsett hur situationen ser ut där borta. Vilket i och för sig är ganska snällt av mig, fick jag bestämma helt fritt skulle jag halshugga dylikt pack utan att tveka. Men då skulle jag väl få FN och en massa andra tramsorganisationer efter mig så... Deportering blir nog bäst.

Och anledningen till att jag inte förespråkar samma behandling till svenskar som beter sig som idioter är: Var i helvete skulle jag skicka ett antal miljoner brottsliga svenskar??:va Britterna hade ju en bra idé där med australien, men nu är ju de flesta större beboeliga öar redan tagna (vilket australien i och för sig var också på den tiden) och ingen annan lär ju vilja ta emot våra brottslingar så... Men hade jag haft möjligheten skulle jag behandla idiotiska svenskar på precis samma sätt, tro mig.

Visst ja, hårdare fängelsestraff ska vi ha också! Och det ska inte vara något jävla daltande med livstids fängelse i 15 år, livstid = fram tills den dagen du dör utan pardon! Och det kommer inte heller vara någon jävla semester, brottslingarna ska vara glada om jag inte bygger om varenda jävla fängelse till arbetsläger (vilket jag mycket väl skulle kunna tänka mig att göra). Men jag skulle hur som helst se till att ett fängelsestraff vore just ett straff och inte någon jävla betald vistelse borta från samhället. Inga 400 kr om dagen per straffånge här inte, vatten och bröd i en unken fuktig fängelsehåla och stenhuggeri på dagarna vore det bästa tjyvarna skulle kunna hoppas på!

Det finns alldeles för mycket rövhattar som vandrar omkring där ute och tror att de kan bete sig som de vill. Vore jag diktator skulle jag se till att styra upp bland äcklen!:tummenupp
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
inte nog med det; vi är dessutom vänliga mot handikappade.

Du menar alltså att ni är snälla mot varandra? Det tycker jag är fint av er. Ännu en stjärna i kanten alltså. :tummenupp

Absolut Vodka ffs! Vodka och rökt ål är dom enda två anledningarna att inte baxa över skiten till Danskarna.

Bara två saker? Tja... Då har vi i alla fall två saker mer än ni har. :tungan
 
Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Du menar alltså att ni är snälla mot varandra? Det tycker jag är fint av er. Ännu en stjärna i kanten alltså. :tummenupp



Bara två saker? Tja... Då har vi i alla fall två saker mer än ni har. :tungan

heh, jag satt och väntade på den där.:hihi

Skämt åsido, förutom dialekten är Skåne riktigt trevligt! (ok, dialekten och antalet rattfyllon i trafiken så fort man kommer utanför tätorterna)
 

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Ort
Kälma
Hoj
Upcoming
Har funderat på Gotland, men vette tusan om Djürgens tändkula räcker till för att försvara en så pass lång strandlinje? :va

Du har ju Teos långford till förfogande också!

På med större däck så har du en amfibiebil, sen valfri kanon på flaket så är biffen stekt :tummenupp
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Enkelrikta alla vägar och införa fri fart, det man förlorar på längre resväg tar man igen på den fria farten!

Näe, jag skulle bli en usel diktator, jag är alldelens för snäll och human, dessutom lider jag av svår blygsamhet och har svårt att framhålla det faktum att jag är bäst på allt.
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Jag ska bli moderator på sporthoj.com och börja banna alla som skriver något jag inte gillar.
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top