När jag blir diktator ska jag ...

Merovingian

Guest
..Brukar jag säga, följt av någon form av förtryck för allmänhetens bästa.
Till exempel låsa in Alkazaar och EMD i en lastcontainer och ställa den på Nepals högsta bergstopp.
Eller lobotomera alla som pratar rinkebysvenska trots att de är födda i Sverige, eller rentav är blåögda och heter Martin. Givetvis har det inget med rasism att göra, det står vi över. Folk ska mest förstå att inte våldta det svenska språket.


Vad ska du göra när du blir diktator?
 
Last edited:

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Tågstationen
Hoj
Zebraröd Honda Eldblad
Ey län, ja skulle göra så alla får baxa den bilen dom vill. så man har inte värsta bilen, det är ja som har den va. så ska man jalla vid motorvägen, 300 minst. å man får slå in fönstret på husen där man bor, de e inte värsta grejen. å när snuten komer, man bara ey chilla så dom bara de ä lungt så får man baxa deras bil å dom får glida i värsta mercan a-klass me krom. :yoparty
 

Merovingian

Guest
Ey län, ja skulle göra så alla får baxa den bilen dom vill. så man har inte värsta bilen, det är ja som har den va. så ska man jalla vid motorvägen, 300 minst. å man får slå in fönstret på husen där man bor, de e inte värsta grejen. å när snuten komer, man bara ey chilla så dom bara de ä lungt så får man baxa deras bil å dom får glida i värsta mercan a-klass me krom. :yoparty

Mina lakejer smider en ispik med ditt namn på. :)
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag skulle införa religionsskatt och med den finnansiera vetenskaplig utbildning. Sen avskaffa arbetsgivaravgiften. Sen skulle jag ligga för då vore jag känd.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Förbjuda merparten av den svenska musiken (Orup, Glennmark, BWO osv)
Förbjuda melodifestivaler och sån skit
 

sportbike

Guest
Ey län, ja skulle göra så alla får baxa den bilen dom vill. så man har inte värsta bilen, det är ja som har den va. så ska man jalla vid motorvägen, 300 minst. å man får slå in fönstret på husen där man bor, de e inte värsta grejen. å när snuten komer, man bara ey chilla så dom bara de ä lungt så får man baxa deras bil å dom får glida i värsta mercan a-klass me krom. :yoparty

Sykkel på tjöööpet !!!!
 

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Tågstationen
Hoj
Zebraröd Honda Eldblad
Mina lakejer smider en ispik med ditt namn på. :)

Ey chilla killen, chilla, du får värsta bilen, ja ställer den hos dig i natt va, de e värsta grymma corolla med vinge och fläkt alltså :tungan

Skämt åtsido. Tja jag skulle väl stänga av internet för FRA-anstalten och säga upp kontraktet för LO-borgen :tummenupp
 

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Subventionera Ducatihojar så att det blir var mans fordon, sedan skall jag demonskratta (TMaftonbladetsrubriksättning) när inbitna Ducatister som är *så* speciella blir en i mängden.

Och juriststudenter skall beläggas med en straffskatt av samma anledning.
 

sportbike

Guest
Subventionera Ducatihojar så att det blir var mans fordon, sedan skall jag demonskratta (TMaftonbladetsrubriksättning) när inbitna Ducatister som är *så* speciella blir en i mängden.

Släng upp den där i Ducceklubbens forum så blir det fart,här lär det väl knappt krusa ytan.

edit:visirskratta heter det väl?
 

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Släng upp den där i Ducceklubbens forum så blir det fart,här lär det väl knappt krusa ytan.

edit:visirskratta heter det väl?
Troru jag vågar det? :gnissla

Visirskrattning låter så fjolligt. Demonskrattning känns lite mer. Dangerous :trixie

Du kan väl skicka upp det på ert forum, hälsa från mig :hej
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
Vad ska du göra när du blir diktator?

• införa public whipping om och när folk är dumma. hela svenska folket rasar när de inser att de står på tur.

• kriga mot allt och alla - alltid. inget enar ett folk som krig. och fri internet.

• utnämna göran persson till offentlig hovnarr på livstid.

• samarbeta med den enda riktigt fria nationen på jorden; nordkorea. diktator kim blir impad av mig och min strategi och förpassas snabbt till ett risfält.

• återuppta vietnam-kriget, vinna det och döpa om det till 'nam.

• alla som någonsin varit taskiga mot mig, samlar jag in, opererar om de så att de kan bli världens första mänskliga transformer och utgör min personliga livvakt.

• lördagar blir offentliga timslånga saft & bull-dagen.

• per automatik, blir jag kungen av bulten. roller förpassas till att krenga puch dakotas i 'nam iförd vietcong-pyjamas.

• jag förklarar öppet krig mot mänsklighetens största och enda fiende: mjäll.

forts. följer.
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Jag är redan diktator, men jag saknar ett land att utveckla. Nån som har nå tips på en bit mark man skulle kunna ta över? Gärna med våld :fakta
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4

Verkligen inte. Få saker jag kan komma på som jag avskyr lika mycket som Skåne. Det är jämt skägg mellan Skåne, Kawasaki & pölsa, tätt följda av Melodifestivalen & det eviga tjatet om klimatet.

Har funderat på Gotland, men vette tusan om Djürgens tändkula räcker till för att försvara en så pass lång strandlinje? :va
 

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Lund
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Håller helt med om att skåne behöver vara självstädigt. Slippa bära upp resten av patrasket på våra axlar!
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top