Svenssonlivet var inget som kom plötsligt för mig utan en kvicksand man långsamt sjönk ner i.
Jag har sjunkit ungfär till midjan, medans mina polare sjunkit ner till nässpetsen.
I år fick jag köra själv på mc-semestern och vänta in dom i korsningarna för deras tjejer var gravida och var mycket ömtåligt gods!
På kvällarna pratades det barn, altaner, stenläggningar samt att det kanske vore daxs att byta hojarna mot husvagnar.
I förrgår frågade jag polarn om vi skulle ta en mcsväng då det var en kanonkväll -Näe, jag ska lägga trädgårdsplattor.
Jaha, vad säger man?
Känner igen det. Har suttit och snackat med 2 riktigt bra polare som precis fått barn. Båda var upprörda på hur tjejer hanterar det, hur mödravården fungerar, etc. Detta satt de och pratade med mig om för att förklara hur jäkligt de hade det med sina kvinnor som var helt till sig med barn och inte pratade om annat. Efter ett par timmar tänkte jag att "fan de har ju inte snackat om något annat än sina barn sen Jag kom hit", "undra om de ens märker fall jag bara går?".