Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klipp en böna som inte vill ha barn, inte vill ha gemensam ekonomi och du är klar! Ju mer jag läser relationstrådar här, desto hårdare håller jag i henne. Skulle aldrig hitta en sån pärla igen.
Som grädde på moset kan framförallt ena polarens tjej inte sluta tjata giftemål och barn med min flickvän, trots att jag flertalet gånger påpekar att jag inte är det minsta intresserad av dessa saker... gissa vem min flickvän väljer att lyssna på (och drömma om)....![]()
![]()
Detta är ett levnadsätt som är ganska stort i sverige! i många andra länder så avslutar man dagarna med stora middagar med vänner, släkt och familj. bara umgås och dela med sig av framgång och lycka med sina närmaste. men i sverige jobbar alla 8 timmar om dan, åker hem och helst inte vill att polarn ska komma över med några kalla och man umgås, och gör polarn det så klagar kärringen efter 2-3 ggr.
De flesta sitter hemma med villa/lägenhet/radhus, bil och en massa annat med lånade pengar, men att verkligen njuta livet och dela med sig av det till sina närmaste verkar inte finnas, alla bara vill ha för att glänsa inför andra.
Sen undrar de vart alla tog vägen.
Sedan är det här med giftemål. Det verkar vara det slutliga beviset på att man hör ihop vilket så klart är rena dumheterna i dagens värld där man kan gifta sig, skaffa barn och skilja sig som om det vore fråga chans på dagis där man minuten efter gjorde slut på grund av någon barnslig idé.
Återkommer om 4 år så får vi se hur livet ser ut då.
Du kommer att ha ett barn med alkoholisthonan. För hon lovade att sluta med drickat. Bara hon fick en unge. Men sen kom du på att hon var för jobbig i alla fall. Separation.
Du träffar en ny tjej blixtfort. Som har ett barn sen tidigare. Ni sätter 2 barn till världen för ni är ju himla kära o tror att ni ska orka med 4 kids, varandra och jobb och intressen. Det tär på känslorna och det blir sepatation igen.
Så. Om. 4 år. Är du singelpappa till 3 snorisar på jakt efter en hona som kan tänka sig att ta hand om dig o dina 3 kids.
Grattis!!!![]()
Skilsmässor inträffar ofta kort tid efter vigseln
View attachment 368735
"Skilsmässor inträffar ofta kort tid efter vigseln
De flesta skilsmässor inträffar inom ett fåtal år efter vigseln. Närmare 6 av 10
skilsmässor under 2010 gällde äktenskap ingångna under 2000*talet. Det en*
skilt vanligaste vigselåret för upplösta äktenskap under 2010 var 2007 tätt följd
av 2006."
http://www.scb.se/Statistik/BE/BE0101/2011M05/Giftermål_skilsmässor.pdf
Om 80% av kvinnorna initierar skillsmässorna, innebär inte det att de är rätt kassa på att välja rätt partner?
Och statistik på skillsmässor finns, men finns det statistik på samboförhållanden som tar slut? Tar fler samboförhållanden slut än äktenskap, så är tydligen trots allt äktenskap "säkrare", eller vad man ska säga.![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |