Nämn en bra film

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Behöver en schyst film att glo på. Nått som får en å tänka. Gillar inte tjejfilmer med lövstöries å poop.

iRobot - Var över förväntan bra faktiskt.

My Boss's daughter - Jävligt rolig.

Pablo Fransisco - Bits and pieces - Jävligt rolig kille.

The butterfly effect - Speciell, bra.

Där e nårra...

iRobot, The butterfly effect, Thirteen gohst, Blade, Underworld, Legenden, Hitta nemo (;)), Alien (klasiker), mmmmm kommer inte på fler nu ska fnula lite till............nån som är okej hoppas jag :)
Edit: the gathering, gustav, Day after tomorrow, spindelmanen 2, King Arthur,

Swedie skrev:
ladda hem :p orkar inte gå ut idag.. lite seg. sen har jag ingen å gå på bio med...

Last edited:
Swedie skrev:
Behöver en schyst film att glo på. Nått som får en å tänka. Gillar inte tjejfilmer med lövstöries å poop.

Har du sett The Passion of Christ?

MW tipsade om Donnie Darko för ett tag sen, så jag knallade ner till en polare och såg den tidigare i somras. Helt underbart flummig myskofilm och en hel del att tänka på :tummenupp

Swedie skrev:
ladda hem :p orkar inte gå ut idag.. lite seg. sen har jag ingen å gå på bio med...

BOONDOCK SAINT´s :yoparty :yoparty Av alla tjejer du flörtat me här på forumet både väl nån nappat :rofl :hihi

Skall du ha en riktigt bra film men som kanske inte e helt purfärsk så skall du se: oceans 11, bourne idententity, Swordfish, Mystic river, Man on fire,

Eller så kollar du på gudfadern 1,2,3. Så har du att göra i 9 timmar

Du SKA titta på: Butterfly Effect, Boondock Saints och Donnie Darko. Kanonfilmer!

Mitt Afrika, sleepless in seattle. Skojar bara... Bra filmer: Terminator 1,2 eller 3. Pale Rider med clintan, 9 1/2 vecka med Micky Rourke o Kim Basinger. En film som jag tyckte var vansinnigt rolig: Djävulen och jag med Brendan Fraiser o Elizabeth Hurley. :tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka