Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ukiwaza skrev:Utbildade i Röda Khmerernas Kambodja....
Nu förstå jag bättre.![]()
Twin skrev:Jaha, nu har dom börjat kasta sten på hjälparbetare. Undrar vart detta slutar...
korvgubbe skrev:Självporträtt??![]()
Ukiwaza skrev:porträtt på mig??![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1916132&postcount=127korvgubbe skrev:Att du och din dansande apa, fröken Ukinawa har mig som hatobjekt är ju sedan länge ställt bortom allt tvivel.
Ukiwaza skrev:korvgubbe skrev:Självporträtt??![]()
Självporträtt kan inte röra på sig.
korvgubbe skrev:Sätt dig ner.![]()
korvgubbe skrev:
korvgubbe skrev:Det har jag ytterst svårt att se.. Däremot kan vissa lokala kulturer ha den typen av seder och bruk... Främst Iran och Afghanistan verkar ha en hel del ruttna tolkningar av koranen.
Det är som sagt en stor skillnad på "religion" och "kultur" i många fall. huvuddelen av muslimerna är ju mot kvinnlig förskärelse och enligt vad jag har hört finns inget stöd för detta övergrepp i koranen. Ändå är detta extremt vanligt i vissa muslimska områden och i vissa fal länder som egypten.. Men återigen är det en lokala kulturer som ligger bakom det snarare än religionen...
ah17 skrev:Problemet är att de inte tycks lyfta ett finger för att ta avstånd ifrån dessa fina "kulturyttringar".
ah17 skrev:På tal om de ständiga kopplingarna från de snömosiga dummskallarna om att muslimerna minsann är vår tids judar så kan man lika gärna se det som att islamisterna är vår tids nazister.
ah17 skrev:I SVT:s Rapport framställdes det som rättrådigt av den egyptiske ägaren att sparka chefredaktören för France Soir, eftersom ”det lugnat ner stämningarna” i landet.
Markus skrev:Gårdagens Metrokrönika var för en gångs skull ganska intressant:
Hur kan en teckning
vara viktigare än liv?
<snip>
korvgubbe skrev:I vissa länder är dessa i minoritet, hånade, och föraktade och utsatta för förföljelse, våld, hot.
korvgubbe skrev:På samma sätt avskyr jag de islamska avarterna. Terroristerna, hedersmördarna o.s.v. För dessa har jag däremot inga ursäkter då de i mina ögon kränker något grundläggande och det är de mänskliga rättigheterna. Det finns inget försvar för de som med hot och våld försöker begränsa yttrandefriheten.
Markus skrev:I vilka länder då? Observera plural.
ah17 skrev:Din trovärdighet vet inga gränser![]()
![]()
![]()
Adde-Gbg skrev:Skulle precis citera samma rad, mycket nyfiken?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |