Gustav O skrev:Känns skönt att du är det.![]()
Onelinertävlingen är i tråden breve.

Ska du knappa in på t-rex får du skynda, inte slösa bort dyrbar tid här.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gustav O skrev:Känns skönt att du är det.![]()
Jag deltar utom tävlan.Markus skrev:Onelinertävlingen är i tråden breve.
Ska du knappa in på t-rex får du skynda, inte slösa bort dyrbar tid här.
Gustav O skrev:Jag deltar utom tävlan.
Jag vet inte. Det är du som har koll på tävlingen.Markus skrev:
Gustav O skrev:Jag vet inte. Det är du som har koll på tävlingen.
Markus skrev:Jag tycker inte du ska ha två meningar i samma oneliner, du är diskvalificerad.
Å det är inte ett hån mot en miljard muslimer att "alla muslimer" bränner flaggor???Valen skrev:Rätta mig om jag har fel men är det inte bara OLL(on)Y & hans polare som manar till bojkott? Att generalisera detta till "svenskar manar" är iaf ett hån mot mig. Och "samma människor" är väl Partiet som tycker? Inte är det jag iaf.
bonny skrev:Men apropå Fotbolls-VM: Ska det inte bli kul när det kablas ut bilder av civiliserade folk som slår ner/ihjäl varandra för att någon har fel fotbollströja på sig. Tänk hur det kan vinklas i arabisk tv...
fast det är ju så mycket viktigare förstås.
Valen skrev:Om/hur/varför/vad/kanske/eller som vinklas i arabisk tv skiter jag nog ännu mer i.
bonny skrev:Å det är inte ett hån mot en miljard muslimer att "alla muslimer" bränner flaggor???![]()
Ska vi dessutom vara petiga så står det inte ALLA svenskar manar, så du behöver inte känna dig träffad om du inte vill.
Men apropå Fotbolls-VM: Ska det inte bli kul när det kablas ut bilder av civiliserade folk som slår ner/ihjäl varandra för att någon har fel fotbollströja på sig. Tänk hur det kan vinklas i arabisk tv...
Markus skrev:Det är nog bland det mest ointressanta jag kan föreställa mig.![]()
bonny skrev:Vilka tråkiga liv ni måste ha!
bonny skrev:Å det är inte ett hån mot en miljard muslimer att "alla muslimer" bränner flaggor???![]()
Ska vi dessutom vara petiga så står det inte ALLA svenskar manar, så du behöver inte känna dig träffad om du inte vill.
Men apropå Fotbolls-VM: Ska det inte bli kul när det kablas ut bilder av civiliserade folk som slår ner/ihjäl varandra för att någon har fel fotbollströja på sig. Tänk hur det kan vinklas i arabisk tv...
fazerfun skrev:är kluven till det här tjafset..självfallet är det så att yttrandefriheten inte går att kompromissa bort i ett demokratiskt samhälle (även om inte alla demokratier har oinskränkt yttrandefrihet i praktiken...). Så visst måste i det här fallet en tidning ha rätt att publicera bilderna.
Samtidigt fattar jag inte varför, ur en publicistisk synvinkel, när man rimligen borde känt till att detta skulle förolämpa många muslimer? Varför provocera? Det är väl en sak om det handlat om en artikel där man lyfter fram missförhållanden eller religösa dogmer som står i bjärt kontrast till grundläggande mänskliga rättigheter...men teckningar? Vari ligger nyhetsvärdet? De som står och hojtar på yttrandefrihetens barrikader verkar mer fokuserade på publiceringen i sig, att det gick, än i lämpligheten.
De är ganska sent utvecklade där ner, på många vis, så antagligen har inte tidningen kommit dit förens nu...? Men va vet jag...Gabor skrev:Nyhets värde, men man undrar varför det blir sånt rabalder nu, bilderna började publiceras i september -05
pogo skrev:...Men va vet jag...![]()
pogo skrev:... (är otroligt dåligt insatt) ...
Valen skrev:Rätta mig om jag har fel men är det inte bara OLL(on)Y & hans polare som manar till bojkott? Att generalisera detta till "svenskar manar" är iaf ett hån mot mig. Och "samma människor" är väl Partiet som tycker? Inte är det jag iaf.
Haha...t-rex skrev:Tada! Kommer utan Markus konsultkostnader på 150€/timme.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |