Motorn på ryggen?

Sporthojsåkarlivsstilen måste vara ensamma om att ha så många LSD-brukare i målgruppen. Ja sen moddsen från 60-talet försvann såklart.

Jag har monterat ett drev på framhjulet istället. Nu löper kedjan emellan hjulen och motorn är bortplockad. Eftersom framhjulet nu driver bakhjulet istället sparar jag massvis i soppapengar. Dem lägger jag på däck och bandagar istället:tummenupp

Jag är oxå intresserad av denna lösning, har du någon länk till nån firma som säljer kedjor med svängbara länkar?.
I dom affärer jag har frågat efter dom, har dom inte varit särskilt hjälpsamma, utan mer eller mindre idiotförklarat mej:D

Jag såg en smidig downhill cykel med elmotor. Där hade man hela batteri paketet på ryggen, såg ball ut! :tummenupp

Nu skall vi inte vara elaka mot trådskaparen, vill han klura ut hur han kan ha motorn på ryggen så får han göra det.

Själv vill jag spara ihop pengar till ett radhus i något tyst och lugnt område, samt ett litet hobbyprojekt man kan hålla på med på bakgården.
Där tänkte jag ställa en Duvant 9 V.O.S., som jag sedan startar upp en gång i veckan för att se att allting fortfarande fungerar.
Helst tidiga söndagsmorgnar. När folk fortfarande ligger och drar sig i sängen.

Nu skall vi inte vara elaka mot trådskaparen, vill han klura ut hur han kan ha motorn på ryggen så får han göra det.

Själv vill jag spara ihop pengar till ett radhus i något tyst och lugnt område, samt ett litet hobbyprojekt man kan hålla på med på bakgården.
Där tänkte jag ställa en Duvant 9 V.O.S., som jag sedan startar upp en gång i veckan för att se att allting fortfarande fungerar.

Då vill jag bo granne med dig! Fan vad grejer jag hade kommit undan med..

"-Ska ungjäveln ha en ångmaskin, så ska jag fanimej ha en sån!!!"

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...