Motorcyklister dödat katt...

Status
Ej öppen för fler svar.
men förfan, kunde inte hålla mig längre :D vart tvungen att kolla in katt tråden och som jag misstänkte en massa catfight just nu mellan skitso och bikerw:gnissla

i love sh

men förfan, kunde inte hålla mig längre :D vart tvungen att kolla in katt tråden och som jag misstänkte en massa catfight just nu mellan skitso och bikerw:gnissla

i love sh

ehm, hon citerade ett av mina inlägg nu och det jag skrev innan va inte riktat emot henne och det hon skrev nu va ju inte direkt i catfightanda, jag vet att hon kan bättre.

Förvisso vet jag vet inte va du raggar på för catfightande fjortisar på krogen men jag kallar knappast det här catfight, även om benämningen hade varit fyndig just i denna tråd.

Hahaha, underbart... och bara på sporthoj. Härlig läsning då alla låter fingrarna springa hjärnans ärende, helt utan filter :D

Tråden har tagit upp alltifrån vinklingen av polispådrag pga. överkörd katt, till astma, fula ungar, kattakräk som klöser sönder lacken på bilar, psykopater, allergier och allvar, där allvaret fan tar priset i omedveten komik. :brinnerup

"Överkörda katter är faktiskt inget att skojja om" - Jo tänk för att det är det, precis som det är kul att skojja om svenne banan, judar, hitler, mörkhyade, småbarnsmorsor, IKEA, handikappade, bilförare, hojförare, djur, växter, knark, religion och fan vet allt! :yoparty

Kan inte någon dra något skämt om en söt delfin också, för dessa varelser är det extra synd om, ty de leker med bollar, till skillnad från makrillen....

Ett skämt för en person, kan anses som stötande för en annan givetvis.
Om du har haft en katt (och är djurvän ofc), och den blir överkörd, så tror jag inte du uppskattar överkörda kattskämt lika mycket.
T.ex. om din mormor dog av en matbit fastnat i halsen, så tror jag inte att du tycker dessa skämt skulle vara roligt längre heller.
Nu har inte någon av våra katter blivit överkörda, men grannhunden bet sönder käken på 1 av våra 2-månaders katter så vi blev tvungen att avliva honom, att sitta med en panikslagen katt i flera timmar för att få den till veterinären för att den sedan ska bli nedsövd och avlivad, ja det var inte roligt kan jag lova. så om någon skulle börja skämta om hundar som biter katter skulle jag inte garva.

Vill inte vara för allvarlig, men verkar ha blivit så ändå.
Menar inget ont.

att ni orkar........:chips

:popcorn är så 2008 :hihi
du kan kanske tvätta av hojarna när dom råkat köra över dom små djuren...
hörde att ni/du tvättar hojar i malmö för en billig peng...
här kan man inte tro att man kan tjuvläsa o äta popcorn..

du kan kanske tvätta av hojarna när dom råkat köra över dom små djuren...
hörde att ni/du tvättar hojar i malmö för en billig peng...
här kan man inte tro att man kan tjuvläsa o äta popcorn..

bra tanke! :tummenupp

sj trycker jag in koplingen när ja paserar hästar + brommsar in så mycket jag kan men sitter där en katt på vägen när jag kommer i 110-150 så kan ja inte påstå att jag hade försökt tokveja.... rakt på! katten eller jag.
där med inte sakt at jag siktar efter katten som sitter vid diket.
sen om ägaren till katten blir ledsen e ju mycket synd men skulle inte lägga energi på det...
håll koll på katten så slipper ni orosmomentet.

biblen läser manvbara vara tredje sida då det står mycket skit i den....

Det finns andra djur än katter på vägarna och kör du på nåt av de större i de farterna så dör du...

Det finns i mina ögon inget kollektiv som är så förbannat inskränkta och egoistiska som kattägare

Hahaha, det här är humor. Att yttra just den meningen på sporthoj.
Det finns gott om trådar här på sporthoj som bevisar att det finns en liten skara i vårt kära mckollektiv som är snäppet värre.

P.S Kunde bara inte låta bli ;)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...