Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
men förfan, kunde inte hålla mig längrevart tvungen att kolla in katt tråden och som jag misstänkte en massa catfight just nu mellan skitso och bikerw
i love sh
men förfan, kunde inte hålla mig längrevart tvungen att kolla in katt tråden och som jag misstänkte en massa catfight just nu mellan skitso och bikerw
i love sh
skrev du skit so med vilje eller råkade det bli felstavat?
.. du har inte sett mig in real catfight![]()
Hahaha, underbart... och bara på sporthoj. Härlig läsning då alla låter fingrarna springa hjärnans ärende, helt utan filter
Tråden har tagit upp alltifrån vinklingen av polispådrag pga. överkörd katt, till astma, fula ungar, kattakräk som klöser sönder lacken på bilar, psykopater, allergier och allvar, där allvaret fan tar priset i omedveten komik.
"Överkörda katter är faktiskt inget att skojja om" - Jo tänk för att det är det, precis som det är kul att skojja om svenne banan, judar, hitler, mörkhyade, småbarnsmorsor, IKEA, handikappade, bilförare, hojförare, djur, växter, knark, religion och fan vet allt!
Kan inte någon dra något skämt om en söt delfin också, för dessa varelser är det extra synd om, ty de leker med bollar, till skillnad från makrillen....
Okej, är det nån i stenhård kanske som varit ute o lekt
att ni orkar........:chips
opcorn är så 2008
![]()
du kan kanske tvätta av hojarna när dom råkat köra över dom små djuren...opcorn är så 2008
![]()
du kan kanske tvätta av hojarna när dom råkat köra över dom små djuren...
hörde att ni/du tvättar hojar i malmö för en billig peng...
här kan man inte tro att man kan tjuvläsa o äta popcorn..
sj trycker jag in koplingen när ja paserar hästar + brommsar in så mycket jag kan men sitter där en katt på vägen när jag kommer i 110-150 så kan ja inte påstå att jag hade försökt tokveja.... rakt på! katten eller jag.
där med inte sakt at jag siktar efter katten som sitter vid diket.
sen om ägaren till katten blir ledsen e ju mycket synd men skulle inte lägga energi på det...
håll koll på katten så slipper ni orosmomentet.
biblen läser manvbara vara tredje sida då det står mycket skit i den....
Det finns andra djur än katter på vägarna och kör du på nåt av de större i de farterna så dör du...
Det finns andra djur än katter på vägarna och kör du på nåt av de större i de farterna så dör du...
Det finns i mina ögon inget kollektiv som är så förbannat inskränkta och egoistiska som kattägare
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |