Motorcyklister dödat katt...

Status
Ej öppen för fler svar.
Rätt säker på att det räknas som smitning. Det kan kortet ryka på.
Är inte hundra... Men 98% på det.

Min granne som körde ihjäl en lösspringande hund i vintras blev skyldig att betala böter/skadestånd trots att han körde 70 på 70-väg, enligt lagen ska man tydligen köra så att man hinner stanna om något/någon rusar ut från en trädgård ut på gatan..

Jaha du har aldrig drabbats av astma i din värld pga av katt:confused:

Ja tänk om man är rådjursallergiker eller älgallergiker då? HUR gör man då?

Last edited:
SKITTRÅKIGT!! som sagt förstår inte heller hur vissa folk uppenbarligen vara sånna katthatare!!! de är djur som alla andra...då e det kanske bara människor som skall leva i det fria kanske!!!! :mad:

Ohnej! Inte bara människor som ska leva i det fria. Det är JUST DET! Djur ska va i skogen. Inte behandlas som om de vore människor eller helst ännu mer värda än människor. Jag är definitivt en djurvän. Men jag är inte vän med nåt djur.

Bra kört, ännu en mindre katt att oroa sig för :tummenupp

Kattjävlar, med sina äckliga ägare som tror de äger världen. Är man rädd om katten så lås in fanskapet då, låter du en katt springa runt på allmän väg får du räkna med att den blir överkörd.
Tro det eller ej men det finns bilar på vägarna, newsflash eller :D

Hatar för övrigt lösa katter, tassavtryck över hela jävla bilen är inte så roligt som det låter om man har en bil man bryr sig om. :mad:

Vilken ful ungdjävel du har på din avatar, hoppas att han inte springer ut på vägarna när han blir större!

Vilken ful ungdjävel du har på din avatar, hoppas att han inte springer ut på vägarna när han blir större!

Om min unge skulle leka bland bilar, hoppa på dem när de är parkerade eller bajsa i folks trädgårdar så ska du se att det blir reprimander även mot mitt eget barn..

Fast jag vet ju inte hur du uppfostrar dina "ungjävlar"!

Bra kört, ännu en mindre katt att oroa sig för :tummenupp

Kattjävlar, med sina äckliga ägare som tror de äger världen. Är man rädd om katten så lås in fanskapet då, låter du en katt springa runt på allmän väg får du räkna med att den blir överkörd.
Tro det eller ej men det finns bilar på vägarna, newsflash eller :D

Hatar för övrigt lösa katter, tassavtryck över hela jävla bilen är inte så roligt som det låter om man har en bil man bryr sig om. :mad:

Är det kattens fel att du får tassavtryck på bilen?? newsflash det är en människa som släppt ut katten!! ta dina damp-problem till dom som släpper ut katten utan att gå med sele/koppel samma som för hundar.

VAAA FAAN! :huvet Har Tommy Nilsson blivit snut!!! i umeå åxxo??? hoppas han inte har innekatter bara!! ÖPPNA DIN DÖRR !!! fick precis en helt ny mening ....shit:va

Är det kattens fel att du får tassavtryck på bilen?? newsflash det är en människa som släppt ut katten!! ta dina damp-problem till dom som släpper ut katten utan att gå med sele/koppel samma som för hundar.

Du har rätt, man borde skugga katten, hitta ägaren och skjuta honom/henne med luftgvär????

Hur fan tänkte du där!? Klart det är katten man lackar på, men ägaren som är ansvarig!

Men det roliga är ju för fan att de skriver som om det rör sig om ett planerat bankrån vafan!!

Underbart med ett gott skratt så här på kvällen :D
Det är bara på SH som något kan spåra ur så här fullständigt! Keep on fighting:tummenupp

Du har rätt, man borde skugga katten, hitta ägaren och skjuta honom/henne med luftgvär????

Hur fan tänkte du där!? Klart det är katten man lackar på, men ägaren som är ansvarig!

Man blir imponerad av hur en del tänker,blir du sur på glaset från en trasig ölflaska på vägen med eller på den som slängt den där?...:rolleyes:

Jaha du har aldrig drabbats av astma i din värld pga av katt:confused:

Knappast kattens fel att du har astma? :rolleyes:
Men för att vara ärlig är det väl ok att anmäla till polisen om man har den defekten. Fan vad folk skall vara petiga på specialfall. Har man inga armar i sin permobil är det säkert ok att inte lyfta katten heller.

Men har man en hjärna bryr man sig och gör sitt bästa.

Äh lägg av. Katter hör hemma lika mycket i sveriges fauna som boa-ormar, aror, sköldpaddor och annat skit folk släpper löst för att de inte orkar ta hand om de. :huvet

och människor......

Last edited:
Hehe, finns inte en ungdjävul som är snygg i den åldern.
Enda personerna som tycker en unge är snygg är väl föräldrarna som är blinda :arsele

Nej jag hatar småbarn lika mycket som en del här hatar katter, de är fula, äckliga och skrikiga och luktar bajs!
Överallt finns dom, i alla köpcentrum, på bussar, på flyget!

tänkte de....
har själv inga egna... men visst...får spel när man ser hur vissa föräldrar låter sina ungar springa hur de vill o skrika o ha sig.. :S Man undrar va de ska bli av dem många gånger

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC