Motorcyklister dödat katt...

Status
Ej öppen för fler svar.
Underhållande tråd :) Kom att tänka på ett par youtube-pärlor

[YOUTUBE-ID]Gz-sC-vSIXk[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]M-2aAsGae00[/YOUTUBE-ID]

Om man nu har problem med en katt som skiter i din trädgård eller pissar i den så finns det speciella sprayer man kan spruta i trädgården som håller den borta.

Men ge fan i att skjuta på dom med luftgevär. Någon hade skjutit på våran katt troligtvis siktat på huvudet men träffat benet och det kostade 120DollarNZ hos vetrinären få kulan bortplockad samt antibiotika.

Varför gör man något så jävla sjukt som skjuta på en katt med ett luftgevär!? Jaga bort den eller kasta vatten på den istället om det är så fruktansvärt störigt med katter.

Jag ska inte behöva fixa med sprayer...kattkräkens jävla sinnessvaga ägare ska hålla koll på fanskapet och se till att den inte pissar ner grannens möbler och däck.

Men du har rätt, nästa gång tar jag fram slangbellan och ett par rejäla muttrar.

Fint, ring polisen med en fejkad anmälan för att få uppbackning på ett internet forum. Du tycker inte att polisen ska syssla med annat?

För övrigt så säger ju ditt exempel inget annat än att polisen i fråga och generellt sett inte är de individer som har bäst koll på vad som gäller angående problem som de inte ställs inför dagligen.

Det handlar om att reda ut var på prio listan hos polisen det hamnar. De BAJSAR rakt upp och ner på överkörda katter helt enkelt och allt jävla trams om att det skulle vara smitning är ju bara skitsnack.

Folk ska hålla koll på sina jävla husdjur och därmed basta. Det finns inga aber, och eftersom. Springer kattfan ut på vägen framför min bil eller hoj kör jag på. Inte en jävla chans att jag riskerar min egendom för en jävla katt...En hund möjligen eftersom jag är hundägare.

Last edited:
vågar man ej säga ifrån när man tycker något e fel kan det gå riktigt illa..

Du vet skillnaden mellan att säga ifrån och provocera, va?

Underhållande tråd :) Kom att tänka på ett par youtube-pärlor

[YOUTUBE-ID]Gz-sC-vSIXk[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]M-2aAsGae00[/YOUTUBE-ID]

FY för ini helvete vad bra! Båda två!:D

Den reklamen måste ju bara ha bannats?

Last edited:
Inte en jävla chans att jag riskerar min egendom för en jävla katt...En hund möjligen eftersom jag är hundägare.

Kan det inte vara så att du är partisk? Du skulle bromsa för en hund för att du har en, men inte för en katt? Hundar är väl ingen dröm heller, som pissar ner postlådor och allt annat de luktar på. Jag tillhör dock dem som inte bryr mig, efter som jag inte bor i postlådan, och ett och annat kattkräk är ju ganska lätta att skrämma iväg.

Du har alltså en pitbull och en WRX? Och liten kuk och dåligt självförtroende?
Nu är det konstaterat; du ÄR dum i huvet.

Nästa gång grannarnas hundar springer ut på vägen (är aldrig kopplade) så ska ja fanimej inte bromsa, vill ju inte riskera några bucklor på min fina 240...

(Men så kan man ju inte göra mot någon hund ju...:va)

Swedie:
Kan du vara snäll och banna "Mr WRX" innan det händer en olycka......

Sånt här hör inte hemma här, eller på annat forum..killen är ju solklart störd på riktigt, rensa gärna bort "Invalido" också...kan behövas rensas lite ogräs här.

"He he..jag bajsar på dig och din jävla skitkatt lille man, men jag kan komma hem till dig och köra upp den i din röv. Låter det bra ?

Du bor lite väl långt men skicka över kattkräket så kan jag skicka ner den i min feta Kitchenaid mixer och skicka tbx den till dig som en smoothie...eller varför inte låta min pitbull (som fö aldrig bajsar på någon annans tomt eller därller omkring på vägar) ha en kul stund...

Värre bajstattare än du har jag stött på i livet så ta och tagga ner. Du är bra stor i käften för att vara en sketen jävla slapptask.

Håll koll på din katt så kommer ingen att köra över den, så enkelt är det. Låter du den därlla omkring på vägarna kommer det förr eller senare att gå illa för den och med stor sannolikhet kommer ingen att stanna för att ingen bryr sig om din jävla skitkatt. Så ser livet ut, get used to it. "

Last edited:
En olycka har tydligen redan hänt...du har blivit född he he...Ingen sketen kuksugare ska hota mig med "stövel i arslet" eller "minneslund på SH".

Nästa gång grannarnas hundar springer ut på vägen (är aldrig kopplade) så ska ja fanimej inte bromsa, vill ju inte riskera några bucklor på min fina 240...

(Men så kan man ju inte göra mot någon hund ju...:va)

Gör så ! Fair enough! Hundar ska vara kopplade. Kan du inte bromsa / väja..är det bara att dra på och köra vidare.

Kan det inte vara så att du är partisk? Du skulle bromsa för en hund för att du har en, men inte för en katt? Hundar är väl ingen dröm heller, som pissar ner postlådor och allt annat de luktar på. Jag tillhör dock dem som inte bryr mig, efter som jag inte bor i postlådan, och ett och annat kattkräk är ju ganska lätta att skrämma iväg.

Du har alltså en pitbull och en WRX? Och liten kuk och dåligt självförtroende?
Nu är det konstaterat; du ÄR dum i huvet.

Iget fel på mitt självförtroende alls känns det som. Du har däremot ingen kuk alls och än värre en lite hjärna, vilket är ju mycket värre än en liten kuk.

Last edited:
Satan vad hård du är!

Skulle önska att jag kunde vara lika cool som du och köra på husdjur utan att bry mig. Verkligen försöka pricka dom med vilje. Shit vad hårt och coolt.

Få sen nu, hur brukar psykologerna säga om personer som gillar att plåga husdjur... hmm.

Du inser väl att du har lite problem med empati Mr WRX?

(dessutom, så lägger du ut detta på sporthoj)

Utan att bry mig skulle jag inte säga, men att göra det till ett uppslag i någon tidning är väk att ta i. Däremot är det nog glasklart att jag inte skulle försöka väja / bromsa för en skitkatt om det skulle innebära minsta fara fr mig. Jag skulle inte stanna (det gör nog inte många). Går det att undvika gör jag det, går det inte så skiter jag i det och kör vidare.

Jag skulle gärna köra upp en stövel i röven på folk som med berått mod släpper ut katter ur sina hus och låter de drälla omkring. Det händer att en hund springer bort, men kattägare verkar sätta i system att släppa ut sina djur.

Last edited:
Bla bla bla blaahh

eftersom jag är hundägare.

lider du av damp eller? ska vi dra såna exempel kan man ju säga att hundägare är sinnessvaga eftersom dom vill ha en hund som gör som dom säger och som dom kan bestämma över, det kallar jag att vara sinnessvag....

Status
Ej öppen för fler svar.
Back