Motorcyklister dödat katt...

Status
Ej öppen för fler svar.
pratar du om dig sj? hopps du inte skaffar barn! borde vara avelsförbud på dig.

kvinnan e skapad av mannens revben.:glömdet
o har syfte att tillfredställa mannen..

Kommigen nu! svara med något riktigt tufft o elakt:D

Så du är troende alltså?, är ju tyvärr inte jag, men jag skulle tro att det inte står att man får döda djur hur man vill för att dem irriterar en :)

Nu hade jag kunnat göra en lång lista men jag ska göra ett undantag för din skull och som kvinna vara tyst :glömdet

Ja, kvinnor talar när de blir tillsagda!
Nä, kom igen säg nått nu, jag tror faktiskt att kaffefiltret är uppfunnit av en kvinna...mer än så vet jag inte hehe

Nä, klart det är mer än så men inte några revolutionerande saker direkt, här är lite från en utställning: *****utställningen Kvinnors uppfinningar presenteras ett 50-tal kvinnor som arbetar och verkar idag och några kvinnliga uppfinnare ur historien. Här visas alltifrån cykelsadel för korta kjolar, nässköljare och fotmassageapparat till flyttbar syrgasvägg, defibrillator och virtuellt tangentbord. Den yngsta uppfinnare är 20 och den äldsta närmare 90 år.******

Men det gör inget, ni är bra ändå :kiss

Last edited:
Tycker detta säger en hel del om hur många kattvänner det finns idetta land!

http://sodertaljekatthem.forumportal.se/forum/index.php

2 år gammalt forum och bara ett par hundra inlägg :D Jämför det med SH, tror de flesta skaffar katt för att föräldrarna inte orkar höra dvärgarna tjöta mer.

Problemlösning gillar jag, suttit funderat lite på jobbet under tiden jag gått igenom de 5 senaste sidorna.

Går katten omkring på tomten eller rentav in i huset, bara locka på den lite kissekissemiss och köp lite kattmat, SEN BAAM! Svart tjock sopsäck, lite silvertejp, in med skiten i bagageluckan och åk iväg till återbruket. Deponi eller kompost tror jag funkar bäst. Ge fan i att fråga personalen på återbruket, de brukar bara säga hur onödigt det är att slänga det man nu slänger "fan en fullt fungerande katt va skaru slänga den för?"

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3104549.ab - nån som fått frispel totalt ? Hellre ta itu med problemet innan man flippar! :banana

Tycker detta säger en hel del om hur många kattvänner det finns idetta land!

http://sodertaljekatthem.forumportal.se/forum/index.php

2 år gammalt forum och bara ett par hundra inlägg :D Jämför det med SH, tror de flesta skaffar katt för att föräldrarna inte orkar höra dvärgarna tjöta mer.

Problemlösning gillar jag, suttit funderat lite på jobbet under tiden jag gått igenom de 5 senaste sidorna.

Går katten omkring på tomten eller rentav in i huset, bara locka på den lite kissekissemiss och köp lite kattmat, SEN BAAM! Svart tjock sopsäck, lite silvertejp, in med skiten i bagageluckan och åk iväg till återbruket. Deponi eller kompost tror jag funkar bäst. Ge fan i att fråga personalen på återbruket, de brukar bara säga hur onödigt det är att slänga det man nu slänger "fan en fullt fungerande katt va skaru slänga den för?"

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3104549.ab - nån som fått frispel totalt ? Hellre ta itu med problemet innan man flippar! :banana

förstår att du måste ha kattproblem, uteliggare o allt.

Fast det kostar väl lika mycket ungefär med alternativ 1 som 2. Fast du kanske bjuder tjejerna på en Happy meal eller nått? :D
e hur fick du ihop det där?? om 30 min med hela köret kostar typ 1100kr.
o en utekväll med mat för 2st kostar betydligt mycket mer...eller e det du som bjuder på happy meal??:rolleyes:

Så du är troende alltså?, är ju tyvärr inte jag, men jag skulle tro att det inte står att man får döda djur hur man vill för att dem irriterar en :)
tror dom dödade för mat då dom ej kommit på fenomenet husdjur än...

Last edited:
det gjorde dem nog, tror dock inte det är riktigt samma sak som att se nöje i att döda, då dem dödade för att överleva, som ett vanligt rovdjur.

du fick svar på din fråga...vill du inte veta fråga inte.:)
o jag har skrevit en gång att jag ska sikta på nästa katt för att jag blev så jäkla trött...
läser du mina andra inlägg så ser du att min åsikt är att OM jag skulle råka köra på en katt med bil,mc så skulle jag inte stanna för at kolla halsband eller ta den till vetten utan enbart för att kolla så den inte är jätte skadad o ligger o lider då resten av ansvaret ligger hos ägaren som släpte ut den tycker jag.
skulle inte heller ringa polis.

tycker det är konstigt att folk inte kan köpa att folk tycker olika utan att man ska hota med att slå in huvudet på folk eller att folk ska åka hem till folk o hitta på skit..

jag är inte rädd för att säga vad jag tycker som många andra är..
vågar man ej säga ifrån när man tycker något e fel kan det gå riktigt illa..
har inga problem med folk som inte tycker som jag och behöver inte idiotförklara dom för att dom tycker som dom gör och jag har allrätt att ha en egen åsikt.
o dom som ej vågar stå för vad dom tycker ska knipa käft.

Last edited:
du fick svar på din fråga...vill du inte veta fråga inte.:)

Jag skrev att det antagligen inte stod att det var okej att döda för att djur var irriterande, hur kan ditt svar "tror dom dödade för mat då dom ej kommit på fenomenet husdjur än... " vara ett svar då du säger att dem dödade för mat och inte för nöjes skull eller att dem var irriterade? explain please.

o jag har skrevit en gång att jag ska sikta på nästa katt för att jag blev så jäkla trött...
läser du mina andra inlägg så ser du att min åsikt är att OM jag skulle råka köra på en katt med bil,mc så skulle jag inte stanna för at kolla halsband eller ta den till vetten utan enbart för att kolla så den inte är jätte skadad o ligger o lider då resten av ansvaret ligger hos ägaren som släpte ut den tycker jag.
skulle inte heller ringa polis.

tycker det är konstigt att folk inte kan köpa att folk tycker olika utan att man ska hota med att slå in huvudet på folk eller att folk ska åka hem till folk o hitta på skit..

jag är inte rädd för att säga vad jag tycker som många andra är..
vågar man ej säga ifrån när man tycker något e fel kan det gå riktigt illa..
har inga problem med folk som inte tycker som jag och behöver inte idiotförklara dom för att dom tycker som dom gör och jag har allrätt att ha en egen åsikt.
o dom som ej vågar stå för vad dom tycker ska knipa käft.

Att ha åsikter är inte fel, men då skulle du alltså tycka det är okej om jag säger, "äh, jag bryr mig inte om vad lagen säger, vill jag döda ditt husdjur så får jag säga att jag ska döda det". det är ungefär så denna diskussion har pågått.

Last edited:
Jag skrev att det antagligen inte stod att det var okej att döda för att djur var irriterande, hur kan ditt svar "tror dom dödade för mat då dom ej kommit på fenomenet husdjur än... " vara ett svar då du säger att dem dödade för mat och inte för nöjes skull eller att dem var irriterade? explain please.
återkommer när jag fått i mig lite sprit...
tror du kan få ett riktigt bra svar då om jag ej somnat på gräsmattan.

Att ha åsikter är inte fel, men då skulle du alltså tycka det är okej om jag säger, "äh, jag bryr mig inte om vad lagen säger, vill jag döda ditt husdjur så får jag säga att jag ska döda det". det är ungefär så denna diskussion har pågått.

absolut:)
men jag hoppas ju då att du är kar för din hatt o kommer o gör det med när du då påstår att du ska göra det annars anser jag att du e en skitsnackare

Intressant det här...undrar hur många hårdingar som skulle motstå ett keligt, busigt litet yrväder när det väl kommer till kritan.

Jävligt få skulle jag vilja påstå. :fakta

absolut:)
men jag hoppas ju då att du är kar för din hatt o kommer o gör det med när du då påstår att du ska göra det annars anser jag att du e en skitsnackare

det var ett exempel, jag vet inte ens om du har ett husdjur, och jag är nog den sista personen som skulle döda annat än en abborre då och då :tummenupp

det var ett exempel, jag vet inte ens om du har ett husdjur, och jag är nog den sista personen som skulle döda annat än en abborre då och då :tummenupp

ok!
nej inte längre... har haft katt o hund :) som kom med på köpet.
ha en go kväll o ta ett par goa öl i värmen med dig!:)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma