Va?
Håll dig till ämnet om du ska ordbajsa. Ämnet är varken menscyklar, mina motorcyklar eller min ekonomi.
Det var du som tog upp det själv.
Citat Duckie "Klipp dig och skaffa ett jobb så kan du finansiera din egna hobby"
Öhh håll dig till ämnet själv du gnäller mest bara hela tiden på vad folk skriver.
Du saknar noll kreativitet och fantasi. Du om någon har gjort de mest korkade inläggen här i tråden
Citat Duckie "Trots ändringen av inlägget tycker jag det kvalar in som god tvåa efter CBR Jimmys inlägg tidigare i tråden, avseende "mest korkade inlägg".
Citat Duckie "Klipp dig och skaffa ett jobb så kan du finansiera din egna hobby"
Citat Duckie Därför att de (=Vaxholmsborna) har råd med det, och då slipper de buskörning utanför sitt hus.
(GixxerTina-logik)
Nej det var inte exakt så jag skrev
jag skrev så här.
Fan vad folk gnäller på allt och alla, gör något kreativt istället.
Vaxholms borna kanske kan/vill sponsra en bana (om de vet att det skulle minska den aktiva körningen som sker där just nu) (de har ju pengar)än att gnälla i TV , Faktum är vi vill bara utöva våran hobby och så länge det finns för lite banor samt det är långt och dyrt att åka till dem. Så kommer jag
att köra aktivt när det kommer goa fina kurver dock är 50 -30 skyltar heligt + där det är massor av hus så slår jag av på gasen.
Och nu kommer någon skriva att det "Funkar inte bla bla bla" Fine
det skulle iallafall funka fint med mig.
Finns ju tennisplaner och fotbollsplaner hur många som helst varför så lite motorbanor?
Ja ja mitt inlägg är också korkat. Dock kvarstår ju problemet att det körs jävel på många kurviga vägar. (så kom på en lösning istället för att gnälla Duckie. Höja ålder för KK kanske??? Men det kunde du inte tänka ut själv. jag tycker synd om dig du saknar helt kreativetet)
Lösningen blir att de vv bygger 50 st väg-gupp, räfflar upp vägbanan eller låter den förfalla så den blir snorhal på sommaren då tjäran kommer fram. Och inte ett skit kommer göras åt att vi har en hobby som växer med fler o fler SH -hojåkare varje säsong.
Och sen kan sporthojsåakre i stockholm hoppas att det byggs en bana som ligger nära där adrenalinjunkis kan få sin dos nästan varje dag.
Det vore inte den bästa lösningen men bättre än inget alls.
just my 2 cents