Macho Woman
Äppelkäck
DUKTIG GOSSE!!! Han gör som jag säger... Sorry för er som tycker han är 'träig' men han vinner i morgon. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas du har fel och att tex Nakano får till en fullträff.Macho Woman skrev:2176554DUKTIG GOSSE!!! Han gör som jag säger... Sorry för er som tycker han är 'träig' men han vinner i morgon.![]()
sandstream skrev:Kul att se en "medioker" förare som Hopper i första startledet före storheterna![]()
Macho Woman skrev:2176554DUKTIG GOSSE!!! Han gör som jag säger... Sorry för er som tycker han är 'träig' men..
gthyni skrev:2176611men vad är det med Hondorna?
föutom Pedrosa och Melandri på kvaldäck
så funkar det inte alls??
RR ABBE skrev:2176646Såg ut som yaman gick super på race däck men inte alls på kvalisarna.
Hur kunde pedrosa köra två snabba varv på sitt kval däck? Vr det ett kval däck?
Som jag ser det hänger allt på starten, får Rossi en bra start vinner han fömodligen ganska lätt. Edwards hänger med eller är snabbare upp till halva distansen sedan fadar han till tredje. Pedo blir en close andra efter Rossi.
1:Rossi
2edrosa
3:Edwards
Nyteknik skrev:2177068Pedrosa, HRC: 271 km/h
Hopkins, Suzuki: 292 km/h
![]()
Förmulad, Suzuki: 267 km/hxyx skrev:2177113Suzuki har väl på något sätt lyckats gömma nått system för överladdning eller NOS på hojen.![]()
RedBaron skrev:2177132Förmulad, Suzuki: 267 km/h
Nyteknik skrev:2177068Pedrosa, HRC: 271 km/h
Hopkins, Suzuki: 292 km/h
![]()
Bromspunkter.Nyteknik skrev:2177068Pedrosa, HRC: 271 km/h
Hopkins, Suzuki: 292 km/h![]()
Han har ju suttit på en riktigt kanonhoj de senaste åren och att han inte varit med i toppen har nog inget med hojen att göragthyni skrev:2176611Vingmuttern har viat att han kan köra ett snabbt varv förut han har också visat att han inte kan vinna race.
Det var ett kvaldäck och den låga temperaturen i kombination med dåligt grepp gör att de slits mindre och därmed räcker längre.RR ABBE skrev:Hur kunde pedrosa köra två snabba varv på sitt kval däck? Vr det ett kval däck?
Kina var ju ett fall framåt eftersom han inte föll bakåt som en sten som han gjort de senaste åren. det som talar emot honom är ju att han inte var så vass med racedäck, om jag minns rätt.sandstream skrev:2177268Han har ju suttit på en riktigt kanonhoj de senaste åren och att han inte varit med i toppen har nog inget med hojen att göra![]()
sandstream skrev:2177268Bromspunkter.
Han har ju suttit på en riktigt kanonhoj de senaste åren och att han inte varit med i toppen har nog inget med hojen att göra
Det var ett kvaldäck och den låga temperaturen i kombination med dåligt grepp gör att de slits mindre och därmed räcker längre.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |