Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hulken skrev:2165808Skall dit i helgen & kolla.![]()
Har köpt "general admission" biljetter och om jag har fattat rätt så kan man välja plats lite var man vill (utom vissa reserverade).
Någon som har varit där och kan rekommendera bra plats att se racet ifrån, eller kanske tipsa om var man inte skall stå/sitta?
Var i Shanghai förra året och nu Le Mans, det kanske blir en vana att åka på GP, en kul vana.![]()
gthyni skrev:2175929FP2 för 125orna rullar nu
REGN!![]()
#space skrev:2175938Vad ser Du det ? Mylaps.com verkar lagt verksamheten på hyllan!
Haha, han är bara så skön den grabbenAxxexs skrev:2175735En bättre närbild på Rossis hund.

selin skrev:2176118Jahapp, då va FP3 avklarat då. Säger väl inte så mycket förutom att KR är ovanligt högt upp samtidigt som Edwards & Sete verkar ha problem.
Macho Woman skrev:Och jag vill inte ha regn. Pedrosa kör lite fegare då.
Han gör det bra måste jag säga. 22:a plats och bäste britt, av 28 startande.Axxexs skrev:2174962Dan Linfoot har fått wildcard till Frankrikes GP och kommer köra för Winona Racing teamet i 250.
oscar skrev:2176529Grymt av Dani, men vad pysslar Rossi med??
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|