Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jidetoft skrev:Edit: Rossi och Gibernau har exakt samma tid nu. Vad händer om det slutar så?
sandstream skrev:Nej, men jag startade tråden och är förbannat trött på allt j*vla tjafs om hur ooootroligt bra 125- och 250-förarna är.
Men att ta sånt med dig känns lite som att
Nu är det 5 minuter kvar till kungaklassen!![]()
Chris Ash skrev:Ja för du har verkligen inte bidragit till tjafset för fem öre.
Vi har startat motogp-trådar här i fyra år nu eller vad det är och då har alltid 125 och 250 avhandlats i samma tråd. Starta dem i något av dieselforumen om du inte vill ha med inlägg som handlar om hur kvalen gått i alla klasser.
MW o ett gäng rappisar, kommer du till 19-sändningen?moto-gg skrev:Vilka är på Rappe då?
Jag ger mig! Vi bråkar på som vanligt iställetChris Ash skrev:Häftigt kval helt klart! Ska bli riktigt skoj imorron!
Fast dagens är ändå Kallios pole....jävlar, gåshuden har nästan inte släppt än....

Sån tur lär vi väl inte haoFFkeFF skrev:Är väl lika bra att hålla käften om 600-kval i wsbk-trådar för säkerhets skull![]()
sandstream skrev:Gåshud för att någon tar pole i 125
Är väl tyvärr inte så överraskande att amerikanerna inte är intresserade av de mindre klasserna, i deras värld är räknas endast cylindervolym och hästkrafter...sandstream skrev:Jag ger mig! Vi bråkar på som vanligt istället
Gåshud för att någon tar pole i 125
Tror jag såg ett par små bakhjulssläpp, höll på att äta upp naglarna![]()
Hörde förresten att blårykarna inte får följa med till Laguna Seca, finns tydligen inget intresse för 2-takt.![]()

Ja, en del föredrar gokart framför F1 eller NASCAR men jänkarna har ju alltid gillar stora motorer och snabbhet.WASP skrev:Är väl tyvärr inte så överraskande att amerikanerna inte är intresserade av de mindre klasserna, i deras värld är räknas endast cylindervolym och hästkrafter...
Det var inget race, det var andra kvalet för 125WASP skrev:Sen när är antalet bakhjulssläpp kopplat till om ett race är spännande?![]()

Trist för dig. Inte sällan som 125 rajsen ger absolut mest spänning, omkörningar och tätast race.sandstream skrev:Själv bänkar jag mig framför TV:n klockan 14 i morgon och stänger av 15![]()
och inte visar de loppet i repris vad jag kunnat se. 
sandstream skrev:Ja, en del föredrar gokart framför F1 eller NASCAR men jänkarna har ju alltid gillar stora motorer och snabbhet.
Då passar 125/250 inte in något vidare.
MotoGP-loppet ska köras med AMA som supportrace.
Det är inga Fredde Watz takter det där inte.Macke skrev:Hmmm... Sete bara fortsätter att klaga... Var ju pinsamt att lyssna på presskonferamsem efter kvalet idag...
Fan, du lär väl inte vara den enda roadracingföraren i världen som är lite skadad... Gör som alla andra, bit ihop och kör för f_n....![]()
Sluta gnälla som en kärring....![]()

|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |