Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HAHA!!valmers skrev:Hoppas Kent Andersson är med.![]()

sandstream skrev:Själv bänkar jag mig framför TV:n klockan 14 i morgon och stänger av 15![]()
Eller som Gus Scott som kör med bruten arm nu för fagersjo-el.se på Le Mans.Goodstuff skrev:Det är inga Fredde Watz takter det där inte.![]()
Att Sandstream är en idiot har vi ju redan konstaterat.Macho Woman skrev:Så fruktansvärt svenskt, fördomsfullt och onödigt. Även 125-förarna är duktiga på att hantera hojar, det brukar (som Gustav så riktigt påpekade) vara otroligt tajta race och vi har en nordbo som lyckas bra. Varför INTE se det?
För att det är ointressant kanske? Låt folk titta på vad de vill.Macho Woman skrev:Så fruktansvärt svenskt, fördomsfullt och onödigt. Även 125-förarna är duktiga på att hantera hojar, det brukar (som Gustav så riktigt påpekade) vara otroligt tajta race och vi har en nordbo som lyckas bra. Varför INTE se det?
Macho Woman skrev:Så fruktansvärt svenskt, fördomsfullt och onödigt. Även 125-förarna är duktiga på att hantera hojar, det brukar (som Gustav så riktigt påpekade) vara otroligt tajta race och vi har en nordbo som lyckas bra. Varför INTE se det?
valmers skrev:För att det är ointressant kanske? Låt folk titta på vad de vill.
abstruse skrev:Hade det varit intressant att se Puch Dakotas köra runt banan enkom för att en av förarna varit svensk... (?)
Jas-95 skrev:Meeen faan vad en del trådar spårar ur. Sluta bjäfsa om vad folk skall titta på håll er till ämnet, Motogp och diskutera det istället.
JB
Den värmde!Mille-R skrev:Att Sandstream är en idiot har vi ju redan konstaterat.

Därför att jag aldrig har varit intresserad av de mindre klasserna.Macho Woman skrev:Så fruktansvärt svenskt, fördomsfullt och onödigt. Även 125-förarna är duktiga på att hantera hojar, det brukar (som Gustav så riktigt påpekade) vara otroligt tajta race och vi har en nordbo som lyckas bra. Varför INTE se det?

Jas-95 skrev:Meeen faan vad en del trådar spårar ur. Sluta bjäfsa om vad folk skall titta på håll er till ämnet, Motogp och diskutera det istället.
JB
moto-gg skrev:Suzuki verkar inte hänga med man kan säga att dom suger![]()
sandstream skrev:Därför att jag aldrig har varit intresserad av de mindre klasserna.
Tycker tex att STCC är mer intressant än S60 Challenge trots att de brukar ha tätare race.
Man väljer det man är intresserad av här i livet och jag förstår inte hur du kan få det till något fördomsfullt![]()

Ja har man inte mer hjärnkapacitet än att man bara kan se en klass så ska man ju naturligtvis koncentrera sig på det. Fast då bör man ju inte kritisera andra klasser.sandstream skrev:Den värmde!
Alltid kul att kunna få någon med lite mindre hjärnkapacitet att visa det![]()
Så om man gillar tex fotboll så räcker det inte med att kolla på Allsvenskan?Mille-R skrev:Ja har man inte mer hjärnkapacitet än att man bara kan se en klass så ska man ju naturligtvis koncentrera sig på det. Fast då bör man ju inte kritisera andra klasser.
Be dem att kontakta mig så ska jag ordna bra bild och fett ljud, dock så kommer det att kostamoto-gg skrev:Får jag föreslå Camaro cup mullrande v8or feta sladdar
Champcar är ballt åxå v8 med TURBO och en push to pass knapp som man kan trycka in ett ex antal sekunder per race så man får lite extra mos på dom feta bakdäcken precis som i ett tvspel.
Nej nu ska jag smälla i mig en FET DUBBEL HAMBURGARE och dra till Rappe synd bara att dom inte har ett fett hemmabiosystem där för det ska det va när man kollar på Motogp![]()
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |