MotoGP: Estoril

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
Krasch tidigt och skada i handleden, inget brutet men för mycket smärta för att fortsätta köra. Kärring. ;)

sandstream skrev:
Själv bänkar jag mig framför TV:n klockan 14 i morgon och stänger av 15 :)

Så fruktansvärt svenskt, fördomsfullt och onödigt. Även 125-förarna är duktiga på att hantera hojar, det brukar (som Gustav så riktigt påpekade) vara otroligt tajta race och vi har en nordbo som lyckas bra. Varför INTE se det?

Macho Woman skrev:
Så fruktansvärt svenskt, fördomsfullt och onödigt. Även 125-förarna är duktiga på att hantera hojar, det brukar (som Gustav så riktigt påpekade) vara otroligt tajta race och vi har en nordbo som lyckas bra. Varför INTE se det?
Att Sandstream är en idiot har vi ju redan konstaterat.

Macho Woman skrev:
För att det är ointressant kanske? Låt folk titta på vad de vill.

Macho Woman skrev:

Hade det varit intressant att se Puch Dakotas köra runt banan enkom för att en av förarna varit svensk... (?)

valmers skrev:
För att det är ointressant kanske? Låt folk titta på vad de vill.

Att du tycker det är ointressant är inte heller särskilt intressant. Håll det för dig själv och låt andra titta på va de vill :rolleyes:

Meeen faan vad en del trådar spårar ur. Sluta bjäfsa om vad folk skall titta på håll er till ämnet, Motogp och diskutera det istället.

JB

Jas-95 skrev:
Meeen faan vad en del trådar spårar ur. Sluta bjäfsa om vad folk skall titta på håll er till ämnet, Motogp och diskutera det istället.

JB

Klart vi kan diskutera Motogp!

Suzuki verkar inte hänga med man kan säga att dom suger :fakta

Tidsskillnaden på kvalet på 1a man och 20e man är 4.7 sek om man jämför det med en mindre klass "som vi inte får nämna i den här tråden" så är tidskillnaden 2,4 sek.

Macho Woman skrev:
Därför att jag aldrig har varit intresserad av de mindre klasserna.
Tycker tex att STCC är mer intressant än S60 Challenge trots att de brukar ha tätare race.

Man väljer det man är intresserad av här i livet och jag förstår inte hur du kan få det till något fördomsfullt :va

moto-gg skrev:
Suzuki verkar inte hänga med man kan säga att dom suger :fakta

Båda grabbarna var ute a lekabadet,
Hopper åkte ryggkana dit.

jaja, sukan är ganska snygg iaf:
339033_32998.jpg

sandstream skrev:
Därför att jag aldrig har varit intresserad av de mindre klasserna.
Tycker tex att STCC är mer intressant än S60 Challenge trots att de brukar ha tätare race.

Man väljer det man är intresserad av här i livet och jag förstår inte hur du kan få det till något fördomsfullt :va

Får jag föreslå Camaro cup mullrande v8or feta sladdar :yoparty

Champcar är ballt åxå v8 med TURBO och en push to pass knapp som man kan trycka in ett ex antal sekunder per race så man får lite extra mos på dom feta bakdäcken precis som i ett tvspel.

Nej nu ska jag smälla i mig en FET DUBBEL HAMBURGARE och dra till Rappe synd bara att dom inte har ett fett hemmabiosystem där för det ska det va när man kollar på Motogp :tummenupp

Last edited:
sandstream skrev:
Den värmde!
Alltid kul att kunna få någon med lite mindre hjärnkapacitet att visa det :hihi
Ja har man inte mer hjärnkapacitet än att man bara kan se en klass så ska man ju naturligtvis koncentrera sig på det. Fast då bör man ju inte kritisera andra klasser.

Mille-R skrev:
Ja har man inte mer hjärnkapacitet än att man bara kan se en klass så ska man ju naturligtvis koncentrera sig på det. Fast då bör man ju inte kritisera andra klasser.
Så om man gillar tex fotboll så räcker det inte med att kolla på Allsvenskan?
Man bör också gå på det lokala div 5 lagets hemmamatcher?

Du får gärna tycka att jag är en idiot, det gör mig inget :)

moto-gg skrev:
Får jag föreslå Camaro cup mullrande v8or feta sladdar :yoparty

Champcar är ballt åxå v8 med TURBO och en push to pass knapp som man kan trycka in ett ex antal sekunder per race så man får lite extra mos på dom feta bakdäcken precis som i ett tvspel.

Nej nu ska jag smälla i mig en FET DUBBEL HAMBURGARE och dra till Rappe synd bara att dom inte har ett fett hemmabiosystem där för det ska det va när man kollar på Motogp :tummenupp
Be dem att kontakta mig så ska jag ordna bra bild och fett ljud, dock så kommer det att kosta :)

Kollade senaste Champcar-loppet och det var ingen höjdare, för lite action på statsbanorna.
Men det är häftigt med 2.65 liters maskiner med ca 800 HK, skulle suttit fint i Volvon :D

*/ ?>
Back