Chris Ash
Kapten Gars
Goodstuff skrev:För det är ju mer logiskt att hålla på en amerikan eller tysk.![]()
Finnar är stenhårda, jag håller alltid på dem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Goodstuff skrev:För det är ju mer logiskt att hålla på en amerikan eller tysk.![]()

McFille skrev:Nästan 1 s före tvåan under morgonträningen...det bådar gott inför kval 2 senare!![]()
)Jösse skrev:Träning 3 11:00 16/4 ????????? bara en massa shit just nu
Är det kval 15:00 idag eller![]()
(Det va väll frågan om sändningstider)

Ja, varför inte? Tyskland är lika mycket grannland som Finland, för övrigt.Goodstuff skrev:För det är ju mer logiskt att hålla på en amerikan eller tysk.![]()
valmers skrev:Ja, varför inte? Tyskland är lika mycket grannland som Finland, för övrigt.
Skitsnack; grannland som grannland. Sluta snacka moppe i tråden för de riktiga hojarna.Macho Woman skrev:Vi har väl betydligt starkare band till Finland med tanke på att det tillhört Sverige under ganska många år...
De vill gärna uppfattas så. När sedan Mika Häkkinen satt och bölade som en flicka i lågstadiet över ett bensinstopp, såg vi hur det ligger till egentligen.Chris Ash skrev:Finnar är stenhårda, jag håller alltid på dem.
valmers skrev:De vill gärna uppfattas så. När sedan Mika Häkkinen satt och bölade som en flicka i lågstadiet över ett bensinstopp, såg vi hur det ligger till egentligen.
KarateKid skrev:Hur mår du egentligen..?![]()
Mycket bra idag, tack. Jävligt trött på den stereotypa bilden av finnar som hårda (i jämförelse med de "svenska fjollorna") bara.KarateKid skrev:Hur mår du egentligen..?![]()
valmers skrev:Mycket bra idag, tack. Jävligt trött på den stereotypa bilden av finnar som hårda (i jämförelse med de "svenska fjollorna") bara.
Nej, men jag startade tråden och är förbannat trött på allt j*vla tjafs om hur ooootroligt bra 125- och 250-förarna är.Chris Ash skrev:Är du moderator eller?

Jo, visst blir det så men just 125/250 vs MotoGP känns rätt uttjatat.Goodstuff skrev:Förstår vad du menar men tjafs blir det ju alltid. 125/250 vs MotoGp, Biaggi/Hayden, Rossi/Sete, en massa människor som lever i villfarelsen att Suzuki kan bygga en riktig MotoGphoj etc. etc.![]()
sandstream skrev:Nej, men jag startade tråden och är förbannat trött på allt j*vla tjafs om hur ooootroligt bra 125- och 250-förarna är.
Men att ta sånt med dig känns lite som att
Nu är det 5 minuter kvar till kungaklassen!![]()

Har du köpt Boxer nu eller kommer du till Rappe?moto-gg skrev:Eftersom jag skrivit om 125 i denna tråd så fick jag en jättestor klump i halsen av dåligt samvete![]()
Mille-R skrev:Har du köpt Boxer nu eller kommer du till Rappe?

|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |