MotoGP: Estoril

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
Någon mer än jag som följer livetiming?

Kallio är för grym :yoparty

Såg att han förbättrat sig rejält på morgonträningen! Det stämde som han sa på intervjun, att han plockade tider förvånansvärt lätt och hade fortfarande en del tid kvar han kunde kapa!

Nästan 1 s före tvåan under morgonträningen...det bådar gott inför kval 2 senare! :yoparty

McFille skrev:
Nästan 1 s före tvåan under morgonträningen...det bådar gott inför kval 2 senare! :yoparty

Och vilka chanser inför rejset! Han är ju ingen vurpkung så det kanske man inte behöver vara orolig för, men måtte, måtte hojen hålla!

Måste förresten kommentera Bayliss. RR-förare är hårda killar. Troy vurpade och kommer inte ihåg ett skit av vad som har hänt (låter som hjärnskakning för mig), har dessutom ont i skuldran, men åker ut och kör som om ingenting har hänt. Kärvt.

Last edited:
Träning 3 11:00 16/4 ????????? bara en massa shit just nu

Är det kval 15:00 idag eller :va

(Det va väll frågan om sändningstider :va )

Jösse skrev:
Träning 3 11:00 16/4 ????????? bara en massa shit just nu

Är det kval 15:00 idag eller :va

(Det va väll frågan om sändningstider :va )

MotoGP har ju bara ett kval i år, så det stämmer att det är träning 3 11:00 svensk tid.
Och ja, kvalet är 15:00 på Eurosport.

MW - Ja, det här kan mycket väl bli Kallios första seger! :banana
Jag har iaf. satsat 50:- på att han tar pole, och skall sätta 50:- på att han vinner, så det är bäst för honom att han presterar! :hihi

Macho Woman skrev:
Vi har väl betydligt starkare band till Finland med tanke på att det tillhört Sverige under ganska många år...
Skitsnack; grannland som grannland. Sluta snacka moppe i tråden för de riktiga hojarna.

Chris Ash skrev:
Finnar är stenhårda, jag håller alltid på dem.
De vill gärna uppfattas så. När sedan Mika Häkkinen satt och bölade som en flicka i lågstadiet över ett bensinstopp, såg vi hur det ligger till egentligen.

valmers skrev:
Mycket bra idag, tack. Jävligt trött på den stereotypa bilden av finnar som hårda (i jämförelse med de "svenska fjollorna") bara.

Vilken normal människa som helst som hade chansen att vinna ett formel1-mästerskap då bilen går sönder ett halvt varv från mål skulle gråta. Det är ett sundhetstecken.

Av tradition visar dock inte finnar lika mycket känslor som svenskar. Därav bilden av finnar som 'hårda'. (Och så blev det en intressant kulturell diskussion även idag! :tummenupp )

Chris Ash skrev:
Är du moderator eller?
Nej, men jag startade tråden och är förbannat trött på allt j*vla tjafs om hur ooootroligt bra 125- och 250-förarna är.
Men att ta sånt med dig känns lite som att :huvet

Nu är det 5 minuter kvar till kungaklassen! :)

Goodstuff skrev:
Förstår vad du menar men tjafs blir det ju alltid. 125/250 vs MotoGp, Biaggi/Hayden, Rossi/Sete, en massa människor som lever i villfarelsen att Suzuki kan bygga en riktig MotoGphoj etc. etc. :)
Jo, visst blir det så men just 125/250 vs MotoGP känns rätt uttjatat.
Då är det bättre att diskutera förarna i samma klass :tummenupp

sandstream skrev:
Nej, men jag startade tråden och är förbannat trött på allt j*vla tjafs om hur ooootroligt bra 125- och 250-förarna är.
Men att ta sånt med dig känns lite som att :huvet

Nu är det 5 minuter kvar till kungaklassen! :)

Eftersom jag skrivit om 125 i denna tråd så fick jag en jättestor klump i halsen av dåligt samvete :rofl

*/ ?>
Back