Fick konsultera mitt gamla lexicon förstgthyni skrev:2254686Equipo Desgraciado
![]()
men nu 
Hoppas hoppas dock att de repar sig fort, det är definitivt killar med potential.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fick konsultera mitt gamla lexicon förstgthyni skrev:2254686Equipo Desgraciado
![]()
men nu 
Det finns att köpa på plats. Finns många sådana bås där nere. Finns ofta även folk som springer runt och säljer biljetter svart, fast dyrare (men ibland billigare).ViktorW. skrev:2254996ni som har vart och sett ett gp-race live:
jag och två polare har bestämmt oss för att åka ner, men det finns inga förköpsbiljetter kvar, de på biljettservicen sa att det skulle finnas på plats på lördag morgon.
vill inte åka ner i onödan, brukar det finnas biljetter att få tag på när man kommer ner?
tacksam för svar
Här finns lite mer info och en rapport från Henk-Jan som prattat emd Fredde.moto-gg skrev:2254649Vart hittar man resultat från 250 EM?
Fantichojen har inge sprätt direkt. Jenkner sjua första dagen.Lord Melchet skrev:2254640Är det sprätt i fantic-hojen så borde Jenkner ligga bra till för en pallplats igen, på Assen har han ju faktiskt vunnit GP för några år sedan.
Gustav O skrev:2256165Här finns lite mer info och en rapport från Henk-Jan som prattat emd Fredde.
http://www.watz-racing.com/Guestbook/gastbok.asp
Greenblood skrev:2256071På vilket sätt är det orättvist...???
Det hör till racing att hålla sig på hjulen och vara skadefri![]()
UEM-sidan är ett skämt med resultat.moto-gg skrev:2256170Skönt att man kan lita på djungeltelegrafennär ingen officiell källa vill lägga ut något
![]()
och ingen info någonstans..Manhattan skrev:2256225Verkar som Rossi skippar dagens träning.
Inte någon tid ännu 10 min in i passet.

Nu är han ute på banan..Manhattan skrev:2256225Verkar som Rossi skippar dagens träning.
Matulda skrev:2256246och ingen info någonstans..![]()
Nu är han ute på banan..![]()
Mmm... bara hoppas nu att han *vila* för att fixa kvalet och racet imorgon.. .HUA detta kommer bli jobbigt värre..Manhattan skrev:2256303Bara 3 långsamma varv dock.
Får se om han kan komma igen på kvalet.
http://susning.nu/IroniGreenblood skrev:2256071På vilket sätt är det orättvist...???
Det hör till racing att hålla sig på hjulen och vara skadefri![]()
Om Rossi misslyckas på grund av sina skador kommer säkert hans "fans" att kräva att Assen-tävlingen körs om, eller att reglerna ändras så att Rossi får kompensationspoäng om han vurpar.Manhattan skrev:2256225Verkar som Rossi skippar dagens träning.
Gustav O skrev:2256315Edwards fortsatt snabbast.
Det var ju ytterst nära att Doohan tog titeln -92 trots benskadan och Wayne var ju oskadd då så hur skulle han ha stoppat honom -93 om båda var oskadda?oFFkeFF skrev:2256061Det är inte jag lika säker på dock. För om inte inte hade varit, hade ju inte Rainey brutit ryggen.
valmers skrev:2256337http://susning.nu/Ironi
Om Rossi misslyckas på grund av sina skador kommer säkert hans "fans" att kräva att Assen-tävlingen körs om, eller att reglerna ändras så att Rossi får kompensationspoäng om han vurpar.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |