gthyni skrev:2254184Rossi är ute på banan i FP2 nu
Gott mos.
Som sagt hårda gubbar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gthyni skrev:2254184Rossi är ute på banan i FP2 nu
gthyni skrev:2253960F-n, det är verkligen inte Valentinos år i år...
Gustav O skrev:..
Ska Oscar dit?
Stod det om han hade barnstol?Axxexs skrev:2254270Fick ett mess igårkväll av Oscar att han satt på en resurang i Assen och att på bordet bakom dem så satt Pedrosa och åt!![]()
Gustav O skrev:2254324Go Checa!
Skapligt annorlunda preliminär grid.
Gustav O skrev:2254324Go Checa!
Skapligt annorlunda preliminär grid.
selin skrev:2254371Kommer Dunloparna som vanligt hålla i 5 varv eller har dom gjort nåt drastiskt?
#space skrev:2254380Ska sätta en hundring på Kenny jr som jag tror kan vinna på lördag! Ett problem bara..Var hittar jag oddsen osv någon här som vet? Jag har kollat runt o sökt moto gp på de större spelsidorna utan att hitta![]()
Manhattan skrev:2254401Kan inte kolla nu då www.betandwin.com är spärrat på jobbet.
Men där brukar det alltid finnas odds ett par dagar i förväg.
//
#space skrev:2254380Ska sätta en hundring på Kenny jr som jag tror kan vinna på lördag! Ett problem bara..Var hittar jag oddsen osv någon här som vet? Jag har kollat runt o sökt moto gp på de större spelsidorna utan att hitta![]()
Bet and win?#space skrev:2254380Ska sätta en hundring på Kenny jr som jag tror kan vinna på lördag! Ett problem bara..Var hittar jag oddsen osv någon här som vet? Jag har kollat runt o sökt moto gp på de större spelsidorna utan att hitta![]()
Checa har ju inte kraschat alls mycket i år. De Puniet är ju okränt kraschkung numer.FireSalle skrev:2254368Kul för Carlos, hoppas däcken håller ett helt race för honom och att han håller sig på hjulen.
Trist att se Rossi, Melandri och Capirex så långt ned. Då de inte hör hemma där antar jag att de hämmas av sina krasher.
Jag hade ju helt fel om Edwards, i topp redan nu då hittar han nog inställningarna som behövs också.
Det kostar att ligga på topp.gthyni skrev:2254405Elias kraschade hård i FP1,
armen hängde slapp, antagligen nyckelbensbrott.
han tog planet hem till Barcelona för behandling.
Armen i mitella
Melandri förra helgen, nu Elias. De får nog sluta kalla sig Team Fortuna...gthyni skrev:2254405
Elias kraschade hård i FP1,
armen hängde slapp, antagligen nyckelbensbrott.
han tog planet hem till Barcelona för behandling.
Armen i mitella
Melandri är ju van att krascha i de färgerna.FireSalle skrev:2254434Melandri förra helgen, nu Elias. De får nog sluta kalla sig Team Fortuna...
Kanske har det spelat roll att han fått kämpa om typ 12:e platsen, då tar han kanske inte i för allt han är värd. Har han häng på täten räds han inte bollhavet iaf.Gustav O skrev:2254409Checa har ju inte kraschat alls mycket i år.
Kan så vara. Yamahan verkar passa hans körstil som hand i handsken också.FireSalle skrev:2254442Kanske har det spelat roll att han fått kämpa om typ 12:e platsen, då tar han kanske inte i för allt han är värd. Har han häng på täten räds han inte bollhavet iaf.
Axxexs skrev:2254270Fick ett mess igårkväll av Oscar att han satt på en resurang i Assen och att på bordet bakom dem så satt Pedrosa och åt!![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |