MotoGP Assen.

Gustav O skrev:
..

Ska Oscar dit?

Fick ett mess igårkväll av Oscar att han satt på en resurang i Assen och att på bordet bakom dem så satt Pedrosa och åt! :)

Axxexs skrev:
2254270 Fick ett mess igårkväll av Oscar att han satt på en resurang i Assen och att på bordet bakom dem så satt Pedrosa och åt! :)
Stod det om han hade barnstol?

Hayden ute i gruset och vände.

Rossi såg skapligt stel ut och haltade lite när han klev av cykeln. Han är en bra bit efter Edvards just nu som åkt 1.38.144.

Blir nog en tuff uppgift det här för Vale...

Go Checa! :yoparty

Skapligt annorlunda preliminär grid.

Bifogat

• Assen-FP2.jpg
    Assen-FP2.jpg
    70.4 KB · Visningar: 141
Kul för Carlos, hoppas däcken håller ett helt race för honom och att han håller sig på hjulen.
Trist att se Rossi, Melandri och Capirex så långt ned. Då de inte hör hemma där antar jag att de hämmas av sina krasher.
Jag hade ju helt fel om Edwards, i topp redan nu då hittar han nog inställningarna som behövs också.

Gustav O skrev:
2254324 Go Checa! :yoparty

Skapligt annorlunda preliminär grid.

lite tidigt än
men Carlos verkar tänd efter att materialproblemen verkar ge sig
till slut. Tack Dunlop.

selin skrev:
2254371 Kommer Dunloparna som vanligt hålla i 5 varv eller har dom gjort nåt drastiskt?

de höll bra i Barca,
han var bland de snabbaste de sista varven
Nya Yamaha-chassit har han fått också

Ska sätta en hundring på Kenny jr som jag tror kan vinna på lördag! Ett problem bara..Var hittar jag oddsen osv någon här som vet? Jag har kollat runt o sökt moto gp på de större spelsidorna utan att hitta :confused:

#space skrev:
2254380 Ska sätta en hundring på Kenny jr som jag tror kan vinna på lördag! Ett problem bara..Var hittar jag oddsen osv någon här som vet? Jag har kollat runt o sökt moto gp på de större spelsidorna utan att hitta :confused:

Kan inte kolla nu då www.betandwin.com är spärrat på jobbet.
Men där brukar det alltid finnas odds ett par dagar i förväg.

//

#space skrev:
2254380 Ska sätta en hundring på Kenny jr som jag tror kan vinna på lördag! Ett problem bara..Var hittar jag oddsen osv någon här som vet? Jag har kollat runt o sökt moto gp på de större spelsidorna utan att hitta :confused:

betandwin.com brukar ha motogp-spel men inte nu
av okänd anledning.

Elias kraschade hård i FP1,
armen hängde slapp, antagligen nyckelbensbrott.
han tog planet hem till Barcelona för behandling.
Armen i mitella

#space skrev:
Bet and win?

FireSalle skrev:
2254368 Kul för Carlos, hoppas däcken håller ett helt race för honom och att han håller sig på hjulen.
Trist att se Rossi, Melandri och Capirex så långt ned. Då de inte hör hemma där antar jag att de hämmas av sina krasher.
Jag hade ju helt fel om Edwards, i topp redan nu då hittar han nog inställningarna som behövs också.
Checa har ju inte kraschat alls mycket i år. De Puniet är ju okränt kraschkung numer. :)
Edwards är vass på Assen.
man såg att Rossi var ute och kände sig för mest, var ju efter Ellison ett tag, och jag tror han sparar sig till imorgon och framförallt till lördag.

gthyni skrev:
2254405 Elias kraschade hård i FP1,
Armen i mitella
Det kostar att ligga på topp. :(

gthyni skrev:
2254405
Elias kraschade hård i FP1,
Armen i mitella
Melandri förra helgen, nu Elias. De får nog sluta kalla sig Team Fortuna...

Gustav O skrev:
2254409 Checa har ju inte kraschat alls mycket i år.
Kanske har det spelat roll att han fått kämpa om typ 12:e platsen, då tar han kanske inte i för allt han är värd. Har han häng på täten räds han inte bollhavet iaf.

FireSalle skrev:
2254442 Kanske har det spelat roll att han fått kämpa om typ 12:e platsen, då tar han kanske inte i för allt han är värd. Har han häng på täten räds han inte bollhavet iaf.
Kan så vara. Yamahan verkar passa hans körstil som hand i handsken också.

Axxexs skrev:
2254270 Fick ett mess igårkväll av Oscar att han satt på en resurang i Assen och att på bordet bakom dem så satt Pedrosa och åt! :)

Måste va ljug väger man så lite kan man inte äta :3freak

/R

Kvalet i morrn blir spännande, skönt med lite annorlunda namn i toppen :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman