Motardfilm

Gellio

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
KTM
Vi var ute och körde lite och passade på att filma.
Klicka gärna på high quality för bättre bild ;)

[YOUTUBE-ID]h7YoxwI_7Yg[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]QbltknsyUOA&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Och ja... det är en hel del bakhjulsåkning.

Fan vad fint grabbar! Jag tycker att vi bör träffas och göra en superrulle nästa sommar! Kika in vår första rulle... Bara ett ihopklipp av första turen men det kommer fler kan jag lova!

Fan vad fint grabbar! Jag tycker att vi bör träffas och göra en superrulle nästa sommar! Kika in vår första rulle... Bara ett ihopklipp av första turen men det kommer fler kan jag lova!

Absolut! Det får vi göra. ;)
Har sett eran film tidigare, har den till och med som favorit på tuben hehe.

Last edited:

Låter bra!

Last edited:
Motard är ghey :D

I så fall är jag en stolt ghey! :pannkyss

Jag är på! :tummenupp
Det vore nice att blanda in lite banåka, cross och enduro i filmen oxå. :yoparty

Last edited:
fan har åkt sporthoj i 3 veckor nu å saknar redan motarden...å att se sånna här filmer gör ju fan inte saken bättre!...men jag har bestämt mig...jag köper en husqvarna 510 till nästa säsong!!=)

fan har åkt sporthoj i 3 veckor nu å saknar redan motarden...å att se sånna här filmer gör ju fan inte saken bättre!...men jag har bestämt mig...jag köper en husqvarna 510 till nästa säsong!!=)

Jag lånade en Gixxer 1000 en dag, sen tröttnade jag och åkte hem och kramade om min motard. :pannkyss
Visst, det var skoj att åka i 250 på motorvägen.. i 5 minuter.. Sen tröttnade jag på det. Det var ju kul att åka fort på kurviga småvägar.. i 20 minuter.. Sen ville jag bara åka ännu fortare, med motarden. :tungan
Efter det åkte jag tillbaka in i stan igen.. Då fick jag nog och åkte hem.
Det enda en sporthoj är bra till är att transportera sig en längre sträcka, om man inte har bil förstås. :fakta
För att åka långt på motard suger faktiskt. Riktigt hårt. :gnissla

Motard <3

Skulle se jävligt coolt ut ifall man filmade 20-25 motardhojar komma körandes på bakhjulet mitt i E4an :yoparty men det är bara min vilda fantasi :tuttar

Last edited:
Skulle se jävligt coolt ut ifall man filmade 20-25 motardhojar komma körandes på bakhjulet mitt i E4an :yoparty men det är bara min vilda fantasi :tuttar

Och det kan bli verklighet! Och 5 kameror... Några som står och filmar vid vägkanten och några på hojarna och en på skallen på nån... Så grymt! Vi har snackat om att lasta upp hojarna på en kärra och ta oss till sthlm och kötta i stan... Sen lasta och dra hem igen! För man är ju inte så sugen att köra till stockholm... Det är bara supermoppe som är så dum! :)

Utanför AVA MC, I Kungens kurva nära elgiganten (Skärholmen någonstans)? Kan det stämma? :D

Det ska nog inte vara några problem. Här i stan kan det vara över 10 st samtidigt ute och köra och då inbillar jag mig att det finns ännu fler i Stochholm. Uppsala ligger ju inte långt ifrån heller.

Och det kan bli verklighet! Och 5 kameror... Några som står och filmar vid vägkanten och några på hojarna och en på skallen på nån... Så grymt! Vi har snackat om att lasta upp hojarna på en kärra och ta oss till sthlm och kötta i stan... Sen lasta och dra hem igen! För man är ju inte så sugen att köra till stockholm... Det är bara supermoppe som är så dum! :)
:brynad Är faktist inne på att skaffa en skåpbil inom snar framtid. :tungan

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...