Motardfilm

I så fall är jag en stolt ghey! :pannkyss



Jag är på! :tummenupp
Det vore nice att blanda in lite banåka, cross och enduro i filmen oxå. :yoparty

Håller med! Var själv inne på AVA MC igår och handlade en hel utrustning till crossåkning. Ska köpa en KTM 250 inför höst/vintersäsongen. Nöta lite bana/enduro. Sen ska man bara skaffa några frivilliga kamerabitches.
 
Åå varför måste det bli kallt i sverige?
Gellio tur för dig att det ända racet som filmades var det som du vann 1/5 typ :)
 
Och det kan bli verklighet! Och 5 kameror... Några som står och filmar vid vägkanten och några på hojarna och en på skallen på nån... Så grymt! Vi har snackat om att lasta upp hojarna på en kärra och ta oss till sthlm och kötta i stan... Sen lasta och dra hem igen! För man är ju inte så sugen att köra till stockholm... Det är bara supermoppe som är så dum! :)

Vilket jävla ghostriderteam engagemang! haha jag diggar er! :tummenupp


Det ska nog inte vara några problem. Här i stan kan det vara över 10 st samtidigt ute och köra och då inbillar jag mig att det finns ännu fler i Stochholm. Uppsala ligger ju inte långt ifrån heller.

Jaa de finns gott om motardpiloter i sthlm, bara jag o grabbarna är ett gäng på ca 7-8 st! :yoparty. Synd ba att vi inte hade kokat ihop nått under sommaren! äsch de få bli till nästa säsong!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top