Motardfilm

I så fall är jag en stolt ghey! :pannkyss

Jag är på! :tummenupp
Det vore nice att blanda in lite banåka, cross och enduro i filmen oxå. :yoparty

Håller med! Var själv inne på AVA MC igår och handlade en hel utrustning till crossåkning. Ska köpa en KTM 250 inför höst/vintersäsongen. Nöta lite bana/enduro. Sen ska man bara skaffa några frivilliga kamerabitches.

Åå varför måste det bli kallt i sverige?
Gellio tur för dig att det ända racet som filmades var det som du vann 1/5 typ :)

Och det kan bli verklighet! Och 5 kameror... Några som står och filmar vid vägkanten och några på hojarna och en på skallen på nån... Så grymt! Vi har snackat om att lasta upp hojarna på en kärra och ta oss till sthlm och kötta i stan... Sen lasta och dra hem igen! För man är ju inte så sugen att köra till stockholm... Det är bara supermoppe som är så dum! :)

Vilket jävla ghostriderteam engagemang! haha jag diggar er! :tummenupp

Det ska nog inte vara några problem. Här i stan kan det vara över 10 st samtidigt ute och köra och då inbillar jag mig att det finns ännu fler i Stochholm. Uppsala ligger ju inte långt ifrån heller.

Jaa de finns gott om motardpiloter i sthlm, bara jag o grabbarna är ett gäng på ca 7-8 st! :yoparty. Synd ba att vi inte hade kokat ihop nått under sommaren! äsch de få bli till nästa säsong!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT