Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Stoppie mitt i trappan är phett!
Fan vad fint grabbar! Jag tycker att vi bör träffas och göra en superrulle nästa sommar! Kika in vår första rulle... Bara ett ihopklipp av första turen men det kommer fler kan jag lova!
Fan vad fint grabbar! Jag tycker att vi bör träffas och göra en superrulle nästa sommar! Kika in vår första rulle... Bara ett ihopklipp av första turen men det kommer fler kan jag lova!
Lätt!Fan vad fint grabbar! Jag tycker att vi bör träffas och göra en superrulle nästa sommar! Kika in vår första rulle... Bara ett ihopklipp av första turen men det kommer fler kan jag lova!
Motard är ghey![]()
fan har åkt sporthoj i 3 veckor nu å saknar redan motarden...å att se sånna här filmer gör ju fan inte saken bättre!...men jag har bestämt mig...jag köper en husqvarna 510 till nästa säsong!!=)
Skulle se jävligt coolt ut ifall man filmade 20-25 motardhojar komma körandes på bakhjulet mitt i E4anmen det är bara min vilda fantasi
![]()
Det ska nog inte vara några problem. Här i stan kan det vara över 10 st samtidigt ute och köra och då inbillar jag mig att det finns ännu fler i Stochholm. Uppsala ligger ju inte långt ifrån heller.Skulle se jävligt coolt ut ifall man filmade 20-25 motardhojar komma körandes på bakhjulet mitt i E4anmen det är bara min vilda fantasi
![]()
Och det kan bli verklighet! Och 5 kameror... Några som står och filmar vid vägkanten och några på hojarna och en på skallen på nån... Så grymt! Vi har snackat om att lasta upp hojarna på en kärra och ta oss till sthlm och kötta i stan... Sen lasta och dra hem igen! För man är ju inte så sugen att köra till stockholm... Det är bara supermoppe som är så dum!![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |