Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Stoppie mitt i trappan är phett!
Fan vad fint grabbar! Jag tycker att vi bör träffas och göra en superrulle nästa sommar! Kika in vår första rulle... Bara ett ihopklipp av första turen men det kommer fler kan jag lova!
Fan vad fint grabbar! Jag tycker att vi bör träffas och göra en superrulle nästa sommar! Kika in vår första rulle... Bara ett ihopklipp av första turen men det kommer fler kan jag lova!
Lätt!Fan vad fint grabbar! Jag tycker att vi bör träffas och göra en superrulle nästa sommar! Kika in vår första rulle... Bara ett ihopklipp av första turen men det kommer fler kan jag lova!
Motard är ghey![]()

Fan vad fint grabbar! Jag tycker att vi bör träffas och göra en superrulle nästa sommar! Kika in vår första rulle... Bara ett ihopklipp av första turen men det kommer fler kan jag lova!

fan har åkt sporthoj i 3 veckor nu å saknar redan motarden...å att se sånna här filmer gör ju fan inte saken bättre!...men jag har bestämt mig...jag köper en husqvarna 510 till nästa säsong!!=)

Fan vad fint grabbar! Jag tycker att vi bör träffas och göra en superrulle nästa sommar! Kika in vår första rulle... Bara ett ihopklipp av första turen men det kommer fler kan jag lova!
men det är bara min vilda fantasi 
Skulle se jävligt coolt ut ifall man filmade 20-25 motardhojar komma körandes på bakhjulet mitt i E4anmen det är bara min vilda fantasi
![]()
Det ska nog inte vara några problem. Här i stan kan det vara över 10 st samtidigt ute och köra och då inbillar jag mig att det finns ännu fler i Stochholm. Uppsala ligger ju inte långt ifrån heller.Skulle se jävligt coolt ut ifall man filmade 20-25 motardhojar komma körandes på bakhjulet mitt i E4anmen det är bara min vilda fantasi
![]()
Och det kan bli verklighet! Och 5 kameror... Några som står och filmar vid vägkanten och några på hojarna och en på skallen på nån... Så grymt! Vi har snackat om att lasta upp hojarna på en kärra och ta oss till sthlm och kötta i stan... Sen lasta och dra hem igen! För man är ju inte så sugen att köra till stockholm... Det är bara supermoppe som är så dum!![]()
Är faktist inne på att skaffa en skåpbil inom snar framtid. 
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |