Motardfilm

Gellio

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
KTM
Vi var ute och körde lite och passade på att filma.
Klicka gärna på high quality för bättre bild ;)

[YOUTUBE-ID]h7YoxwI_7Yg[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]QbltknsyUOA&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Och ja... det är en hel del bakhjulsåkning.
 
Fan vad fint grabbar! Jag tycker att vi bör träffas och göra en superrulle nästa sommar! Kika in vår första rulle... Bara ett ihopklipp av första turen men det kommer fler kan jag lova!
 
Fan vad fint grabbar! Jag tycker att vi bör träffas och göra en superrulle nästa sommar! Kika in vår första rulle... Bara ett ihopklipp av första turen men det kommer fler kan jag lova!

Absolut! Det får vi göra. ;)
Har sett eran film tidigare, har den till och med som favorit på tuben hehe.
 
Last edited:
Fan vad fint grabbar! Jag tycker att vi bör träffas och göra en superrulle nästa sommar! Kika in vår första rulle... Bara ett ihopklipp av första turen men det kommer fler kan jag lova!


Låter bra!
 
Last edited:
Motard är ghey :D

I så fall är jag en stolt ghey! :pannkyss

Fan vad fint grabbar! Jag tycker att vi bör träffas och göra en superrulle nästa sommar! Kika in vår första rulle... Bara ett ihopklipp av första turen men det kommer fler kan jag lova!

Jag är på! :tummenupp
Det vore nice att blanda in lite banåka, cross och enduro i filmen oxå. :yoparty
 
Last edited:
fan har åkt sporthoj i 3 veckor nu å saknar redan motarden...å att se sånna här filmer gör ju fan inte saken bättre!...men jag har bestämt mig...jag köper en husqvarna 510 till nästa säsong!!=)
 
fan har åkt sporthoj i 3 veckor nu å saknar redan motarden...å att se sånna här filmer gör ju fan inte saken bättre!...men jag har bestämt mig...jag köper en husqvarna 510 till nästa säsong!!=)

Jag lånade en Gixxer 1000 en dag, sen tröttnade jag och åkte hem och kramade om min motard. :pannkyss
Visst, det var skoj att åka i 250 på motorvägen.. i 5 minuter.. Sen tröttnade jag på det. Det var ju kul att åka fort på kurviga småvägar.. i 20 minuter.. Sen ville jag bara åka ännu fortare, med motarden. :tungan
Efter det åkte jag tillbaka in i stan igen.. Då fick jag nog och åkte hem.
Det enda en sporthoj är bra till är att transportera sig en längre sträcka, om man inte har bil förstås. :fakta
För att åka långt på motard suger faktiskt. Riktigt hårt. :gnissla

Motard <3
 
Fan vad fint grabbar! Jag tycker att vi bör träffas och göra en superrulle nästa sommar! Kika in vår första rulle... Bara ett ihopklipp av första turen men det kommer fler kan jag lova!

Skulle se jävligt coolt ut ifall man filmade 20-25 motardhojar komma körandes på bakhjulet mitt i E4an :yoparty men det är bara min vilda fantasi :tuttar
 
Last edited:
Skulle se jävligt coolt ut ifall man filmade 20-25 motardhojar komma körandes på bakhjulet mitt i E4an :yoparty men det är bara min vilda fantasi :tuttar

Och det kan bli verklighet! Och 5 kameror... Några som står och filmar vid vägkanten och några på hojarna och en på skallen på nån... Så grymt! Vi har snackat om att lasta upp hojarna på en kärra och ta oss till sthlm och kötta i stan... Sen lasta och dra hem igen! För man är ju inte så sugen att köra till stockholm... Det är bara supermoppe som är så dum! :)
 
Utanför AVA MC, I Kungens kurva nära elgiganten (Skärholmen någonstans)? Kan det stämma? :D
 
Skulle se jävligt coolt ut ifall man filmade 20-25 motardhojar komma körandes på bakhjulet mitt i E4an :yoparty men det är bara min vilda fantasi :tuttar
Det ska nog inte vara några problem. Här i stan kan det vara över 10 st samtidigt ute och köra och då inbillar jag mig att det finns ännu fler i Stochholm. Uppsala ligger ju inte långt ifrån heller.



Och det kan bli verklighet! Och 5 kameror... Några som står och filmar vid vägkanten och några på hojarna och en på skallen på nån... Så grymt! Vi har snackat om att lasta upp hojarna på en kärra och ta oss till sthlm och kötta i stan... Sen lasta och dra hem igen! För man är ju inte så sugen att köra till stockholm... Det är bara supermoppe som är så dum! :)
:brynad Är faktist inne på att skaffa en skåpbil inom snar framtid. :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top