Moralfri zon

Vill du ha ett forum utan moraliska övergrepp?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Vad sägs om ytterligare ett forum - ett forum fritt från moralpredikningar? Kan heta "Sporthoj - Hard core bikning" eller nåt sånt.

Övergrepp??? Rätt upp på topplistan över sämst ordval.

Stunt-forumet har ditt efterfrågade moralförbud. I resten av forumet är vi andra ständigt närvarande.

Chrille skrev:
Övergrepp??? Rätt upp på topplistan över sämst ordval.
Mycket bra ordval. Det fick ju avsedd effekt. ;)

Vad är moral då? Vad ska den avdelningen vara fri ifrån och vem bestämmer vilken åsikt som är korrekt. Censurförespråkare trodde jag inte att du var.

Goodstuff skrev:
Vad är moral då? ....

Moral i sporthojs-sammanhang är uppenbarligen samverkan av tankeförmåga och omtanke mot dina medtrafikanter. Så fort du kombinerar de två så är det någon jävel som skriker om moralkärringar.

Bingo skrev:
Kan heta "Sporthoj - Hard core bikning" eller nåt sånt.

Låter tufft och fräckt. Om det blir en sådan forumkategori kommer jag hänga där jämt och snacka köra fort på motorväg och dra på slangen mitt i stan.

Fast....nu när jag tänker efter är det för tufft. Sorry.

Bingo skrev:
Vad sägs om ytterligare ett forum - ett forum fritt från moralpredikningar? Kan heta "Sporthoj - Hard core bikning" eller nåt sånt.

Jag tycker att det är viktigt att vi använder oss av korrekt svenska när vi skriver och inte slarvar med stavningen ;) hur som helst tycker jag att viss moralpredikning kan vara av nytta och nöje

Re: Re: Moralfri zon

Jalle skrev:
Låter tufft och fräckt. Om det blir en sådan forumkategori kommer jag hänga där jämt och snacka köra fort på motorväg och dra på slangen mitt i stan.

Fast....nu när jag tänker efter är det för tufft. Sorry.
Det är bättre att tjafsa om det betecknade än själva beteckningen. Eller hur! :hej

Last edited:
Goodstuff skrev:
Vad är moral då? Vad ska den avdelningen vara fri ifrån och vem bestämmer vilken åsikt som är korrekt. Censurförespråkare trodde jag inte att du var.
Eh, vad är detta för ett påhopp förresten? Jag tycker moraldiskussionerna är roliga. :fakta

Var just och kikade i stuntforumet och såg att KrissKross, Dummer18 och Gubbstuff är bannade!

DET kan man kalla moralskit!

Enligt min definition så är det väldigt mycket moral i stuntforummet. Dock en hel annan moral än va jag har...

Bingo, vist är det påfrestande med ständiga upprepningar av "moralskit" som det kallas här, fast jag finner det minst lika påfrestande med ständiga upprepningar av typen: fan ba, jag ska köpa retta och skenförsäkra på moster i xträsk... Det är helt klart en nödvändighet med mera moral och etik i samhället, varför inte här med? Så länge man argumenterar sakligt och utan personangrepp så tycker jag bara det tillför till sporthoj..

Seizure Later skrev:
Enligt min definition så är det väldigt mycket moral i stuntforummet. Dock en hel annan moral än va jag har...

Bingo, vist är det påfrestande med ständiga upprepningar av "moralskit" som det kallas här, fast jag finner det minst lika påfrestande med ständiga upprepningar av typen: fan ba, jag ska köpa retta och skenförsäkra på moster i xträsk... Det är helt klart en nödvändighet med mera moral och etik i samhället, varför inte här med? Så länge man argumenterar sakligt och utan personangrepp så tycker jag bara det tillför till sporthoj..
Begreppet moral används på ett mycket oegentligt sätt, både här och i samhället i stort. Min ståndpunkt är att moraldiskussoinerna kan vara fruktansvärt underhållande. Det grämer mig dock lite att vi har uttömt så många bra ämnen att moralisera och bråka om. Jag är lite besviken på dig, Goodstuff och Chrille. Länge sedan ni provocerade fram något. :D

Bingo skrev:
Begreppet moral används på ett mycket oegentligt sätt, både här och i samhället i stort. Min ståndpunkt är att moraldiskussoinerna kan vara fruktansvärt underhållande. Det grämer mig dock lite att vi har uttömt så många bra ämnen att moralisera och bråka om. Jag är lite besviken på dig, Goodstuff och Chrille. Länge sedan ni provocerade fram något. :D

MOI?

Du tänker på Gubbstuff tror jag. :crash

Största orsaken till att det varit lite lugnt här ett tag tror jag är att en av forumets stora moralskitare är skadad. Hoppas att han snart är tillbaka i gammal god form.

Last edited:
Bingo skrev:
Jag är lite besviken på dig, Goodstuff och Chrille. Länge sedan ni provocerade fram något. :D

Jag har faktisk tonat ner lite, tröttnade på att få ett : du ä bara avundsjuk, eller ett moralkärring i huvudet 611 ggr, utan ett enda argument emot... Men ge mig lite tid bara, så kommer jag tillbaka på full styrka som M&M (moraltant & moppefucko) ;)

Hoppas också på Valmers snabba återkomst. Saknar honom :(

Seizure Later skrev:
Jag har faktisk tonat ner lite, tröttnade på att få ett : du ä bara avundsjuk, eller ett moralkärring i huvudet 611 ggr, utan ett enda argument emot... Men ge mig lite tid bara, så kommer jag tillbaka på full styrka som M&M (moraltant & moppefucko) ;)

Hoppas också på Valmers snabba återkomst. Saknar honom :(

Vi saknar Valmers, kom tillbaka snart :kär

Blir inge nytt omoraliskt forum ;)

Tycker atta alla har skött sig bra.. och om någon gått lite fel... så har det ordnat sig efter att jag PMat dem..

Tuffar på som är...

Chrille skrev:
Var just och kikade i stuntforumet och såg att KrissKross, Dummer18 och Gubbstuff är bannade!

DET kan man kalla moralskit!

Verkligen!

Moralskit, diktatur, Pravda, bokbål. Till stuntarna på stuntforumet: Ni är moralkärringar och dessutom värre moralkärringar än de ni sjävla kallar moralkärringar!

Jag är väl bannad för jag slängde in ett flamebait för att se hur censuren funkade. Just nu jobbar jag för mycket så jag hinner inte hålla fanan högt. Dessutom fatts ju bj.O.rn i dessa sammanhang.

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back