Ravetrancer skrev:
säger du bara för att du inte kan stunta med din sura gamla *censur*
App app!
Personangrepp, 20 sekunder i båset.
Faktafel, ytterligare 20 sekunder i båset.

Inte hålla med (moralkärring), matchstraff och utvising.
Du är bannad!
Min hoj må vara gamal och sur, med det går utmärkt att stunta med.
Wheelie på ettan från sillastående? Been There. Så länge framhjulet är i luften, eller hur? Jag har framhjulslyft på säkert en eller två centimeter vi varje start.
Stoppie i slutet på långa rakan? Done That. Om än ofrivilligt och oönskat, men likväl en stoppie.
Och sist men inte minst, alla cityslicker-busåkares våta dröm, knäskrap. Doing It Tomorrow. *Gäääääsp...*
Så du ser, jag stuntar hej vilt med min sura, gamla tvåtaktare. Dessutom har jag tagit stuntandet till en helt ny nivå genom att börja med knäskrap i jord (kolla in bilden nedan)
Skämt åsido. Jag har inget på Stuntforumet att göra och ska hålla mig borta därifrån. Genom Stuntforumet kanske vi slipper en del utflippade trådar på allmänsnackforumet. Det kan vara bra eller dåligt beroende på hur man ser det. Jag tycker det är trist. En debatt är ofta både underhållande och lärorik. Det är ofta i korselden av en riktigt het debatt som saker och ting klaranar och blir tydliga. Den framgångsrikes största fiende är den egna självgodheten. En säker väg till undergång är att omge sig med ja-sägare. Det ÄR kul att diskutera!