Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chrille skrev:Var just och kikade i stuntforumet och såg att KrissKross, Dummer18 och Gubbstuff är bannade!
DET kan man kalla moralskit!
Goodstuff skrev:Jag är väl bannad för jag slängde in ett flamebait för att se hur censuren funkade. Just nu jobbar jag för mycket så jag hinner inte hålla fanan högt. Dessutom fatts ju bj.O.rn i dessa sammanhang.
Chrille skrev:Övergrepp??? Rätt upp på topplistan över sämst ordval.
Stunt-forumet har ditt efterfrågade moralförbud. I resten av forumet är vi andra ständigt närvarande.

Teddy skrev:Verkligen!
Moralskit, diktatur, Pravda, bokbål. Till stuntarna på stuntforumet: Ni är moralkärringar och dessutom värre moralkärringar än de ni sjävla kallar moralkärringar!

som du såg så fattade jag ditt lilla falmebait och sket i det totalt.....undrar bara varför du måste lägga dig i ett forum där du inte hör hemma.Goodstuff skrev:Jag är väl bannad för jag slängde in ett flamebait för att se hur censuren funkade. Just nu jobbar jag för mycket så jag hinner inte hålla fanan högt. Dessutom fatts ju bj.O.rn i dessa sammanhang.
Va fan! Jag blev bannad för att jag bad om det, inte för att jag sa nåt om moral!Chrille skrev:Var just och kikade i stuntforumet och såg att KrissKross, Dummer18 och Gubbstuff är bannade!
DET kan man kalla moralskit!
ja men vad trodde du, du säger ju att du vill vara bannad därifrån, då var swedie schysst o banna dig precis som du ville.....Nr:18 skrev:Va fan! Jag blev bannad för att jag bad om det, inte för att jag sa nåt om moral!
Det trista är att det anses som ett skällsord att ha moral. Utan moral skulle vi ha ett trevligt land: Ingen bryr sej om sina medmäniskor, alla ser enbart till sitt eget bästa. Det sorgliga är bara att dessa "antimoralkärringar" inte inser vitsen med moral förrän det på nåt sätt drabbar dom själva. Hade jag kört lastbil enligt samma stil som merparten av stuntarna här på forumet hade man fått bygga ut kyrkogårdarna i trakten![]()
Ravetrancer skrev:som du såg så fattade jag ditt lilla falmebait och sket i det totalt.....undrar bara varför du måste lägga dig i ett forum där du inte hör hemma.
Det finns folk som tycker det är kul att stunta och ära sig att hantera sin hoj på många mer sätt än du gör.....det tycker jag inte är fel på något sätt.
Du söker mycket bråk......jäkligt tråkigt.....undrar om du är likadan IRL......?
nä...det är nog bara jag som tar i för mycket nu........men du fick ju gärna vara i stuntforumet, och du visste att man inte fick gnälla där inne om stunts......varför har du svårt att rätta dig efter dom regler som finns.....Goodstuff skrev:Söker bråk? En gång har jag slängt in ett flamebait på den sidan. Att jag skriver vad jag tycker är väl inte det samma som att söka bråk?
Chrille skrev:Var just och kikade i stuntforumet och såg att KrissKross, Dummer18 och Gubbstuff är bannade!
Ravetrancer skrev:nä...det är nog bara jag som tar i för mycket nu........men du fick ju gärna vara i stuntforumet, och du visste att man inte fick gnälla där inne om stunts......varför har du svårt att rätta dig efter dom regler som finns.....
John skrev:Krisskross?
Goodstuff skrev:Chris Ash
Swedie 
Bj.O.rn skrev:Va.. jagÄre nån som saknar mina kakor???
Kul att ironi uppskattas.Ravetrancer skrev:ja men vad trodde du, du säger ju att du vill vara bannad därifrån, då var swedie schysst o banna dig precis som du ville.....
Bingo skrev:Vad sägs om ytterligare ett forum - ett forum fritt från moralpredikningar? Kan heta "Sporthoj - Hard core bikning" eller nåt sånt.
benkar skrev:Hmmm, du har nog missat något.... Tanken med ett diskussionsforum är att deltagarna ska kunna uttrycka sina åsikter i olika frågor, brukar kallas för diskussion![]()
I en diskussion så har folk ofta olika åsikter, om tex DU tycker det är skithäftigt med låt oss säga "Hard Core Biking" så har du framfört DIN åsikt, om någon annan tycker det är mindre häftigt så har HAN/HON framfört sin åsikt, kallas för att diskutera....
Bara för att någon (i dina ögon) framför "negativa" åsikter i en diskussion så är personen inte en "moralkärring", utan han/hon har sagt sin åsikt kring det som diskuteras, och det är väl vad man gör på ett diskussionsforum, säger sin åsikt?
Ett forum där alla tycker samma sak är ju helt dött. skulle ju se rätt patetsikt ut om ett inlägg om tex "tokåka" eller att "glida fram i trögtempo" följdes av 10 inlägg som sa "jag tycker som du", är ju mothuggen som ger möjlighet att framföra varför tex tokåka eller glidaråka är det enda rätta.
Tolkar ditt förslag som att du har svårt för att argumentera för vad du tycker är kul/din åsikt, och helst ser en massa inlägg som säger "tycker som du".
Summa sumarum, på ett forum ska det vara fritt fram att framföra sina åsikter, i alla trådar, finns inga moralkärringar, utan det är så att alla deltagarna på ett forum har sina egna värderingar, några tycker kanske du är en tokdåre, du tycker dom är moralkärringar, och så ska det vara!
(Skulle vara en annan sak om forumet hette tex Tokåka.Com alternativt "HärGliderViFram.Com, men här heter forumet Sporthoj.Com , och då är den gemensamma nämnaren Sporthojar, i övrigt fritt fram med åsikter!) Eller....?
/B
McB skrev:Så tycker jag också.![]()
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem