MickeZX7R
Posör
Jag har farthållare på min lille kines, o jag måste säga att det är en go pryl att ha när man transporterar sig längs raksträckor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan man få den utan den hemska fronten?Även KTM 990 RC R har fått pris nu på blocket.
View attachment 522171
Edit: Och vem blir inte glad av den lille samurajen.
View attachment 522172
Haha, ja smaken är som...Kan man få den utan den hemska fronten?
En rundare kåpa är snyggare
Tycker också nya 990RCr ser riktigt nice ut särskilt i skrikig orange och för en gångs skulle en KTM med en originalljuddämpare som inte skriker byt mig från start. Men är inte effektuttaget lite lågt om än full gott? Kan ju absolut gynna försäkringsklass bara se nya Panigale/Streetfighter V2 som sålt ganska bra. Motorn är bara 8 kubik mindre än gamla Ducati V2 men klämmer "bara" ut 130HK mot 155HK i Ducatin. Är verkligen Euro5+ så mycket mer begränsande än Euro5?Haha, ja smaken är som...
Tycker kåpan, och hela hoja, är riktigt nice.
Utom möjligen "mustaschen".![]()
När jag testade 990 Duke'n så tyckte jag motor var rätt pigg så det räcker nog för mig.Tycker också nya 990RCr ser riktigt nice ut särskilt i skrikig orange och för en gångs skulle en KTM med en originalljuddämpare som inte skriker byt mig från start. Men är inte effektuttaget lite lågt om än full gott? Kan ju absolut gynna försäkringsklass bara se nya Panigale/Streetfighter V2 som sålt ganska bra. Motorn är bara 8 kubik mindre än gamla Ducati V2 men klämmer "bara" ut 130HK mot 155HK i Ducatin. Är verkligen Euro5+ så mycket mer begränsande än Euro5?
130hk ur 990cc v-twin. Jo det hade en Aprilia Mille för snart 30år sedan. Ovanligt modest för KTM.Tycker också nya 990RCr ser riktigt nice ut särskilt i skrikig orange och för en gångs skulle en KTM med en originalljuddämpare som inte skriker byt mig från start. Men är inte effektuttaget lite lågt om än full gott? Kan ju absolut gynna försäkringsklass bara se nya Panigale/Streetfighter V2 som sålt ganska bra. Motorn är bara 8 kubik mindre än gamla Ducati V2 men klämmer "bara" ut 130HK mot 155HK i Ducatin. Är verkligen Euro5+ så mycket mer begränsande än Euro5?
Lite lustigt ekrat framhjul.Lätt uppdaterad World Raid 2026
View attachment 522336
Siffrorna på pappret säger ingenting. Jag körde 990 Duken förra sommaren på KTM:s testbanor och i bergen i Österrike. Hojen är som en mognare 890 Duke med en pärla till motor. Känns som en stor muskel som bara vill mer. Vi hade även 1390 Superduke på plats men vi alla som var med föredrog 990 för den var MYCKET roligare att köra. Av 10 hojar var det fyra 1390 och de stod mestadels still... En 990 RC R kommer att vara en bomb på banorna!130hk ur 990cc v-twin. Jo det hade en Aprilia Mille för snart 30år sedan. Ovanligt modest för KTM.
Enligt 44teeth är den snabb runt banorna, men saknar en del spets för rätta känslan. Man blir nog lurad av första delen av kurvan och tror det ska finnas mer högre upp.En 990 RC R kommer att vara en bomb på banorna!
Det beror mycket på vad man är van att köra. Det tog mig en säsong att gå från skrikande radfyra till twin, hamnade på varvtalsbegränsningen ideligen. Sen tog det ännu en säsong att sluta växla förtidigt när jag gick från twin till radfyra igen...Enligt 44teeth är den snabb runt banorna, men saknar en del spets för rätta känslan. Man blir nog lurad av första delen av kurvan och tror det ska finnas mer högre upp.
Han jämförde främst med R9 och Panigale V2S så inga skitrakor.Det beror mycket på vad man är van att köra. Det tog mig en säsong att gå från skrikande radfyra till twin, hamnade på varvtalsbegränsningen ideligen. Sen tog det ännu en säsong att sluta växla förtidigt när jag gick från twin till radfyra igen...
Alla motorer har ju sin karaktär och att bara sätta sig på en ny hoj och köra fort kan vara en utmaning. det tar tid att skaffa sig sitt nya motoröra![]()
Brutalt snygg. Hade köpt en direkt om det vore en 650 eller större.
Det går bra för Royal Endfield,Brutalt snygg. Hade köpt en direkt om det vore en 650 eller större.
![]() |
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
![]() |
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
![]() |
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
![]() |
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
![]() |
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
![]() |
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
![]() |
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |
|
![]() |
YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!
Det har tisslats och tassla... |