Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Förgasare är jag färdig med i alla fall.Men var har du dragit gränsen för hjälpmedlen? Har du förgasare eller fuktad trasa för rätt bränsleblandning?
Du kanske rentav har tändsystem som ställer om sig beroende på temperatur och varvtal?
Jag tycker mest att det är skrattretande att de funktioner som fanns när man själv började köra är ok, men det som har kommit senare är bara trams.Förgasare är jag färdig med i alla fall.
Med motorcykeln kör jag bara kurviga småvägar. Kommer jag ikapp en bil kör jag om. Jag vill inte att hojen skall bromsa in och lägga sig på rulle bakom bilen. Helt menlös funktion för mig.
Motorväg skulle jag inte ens köra om jag fick betalt.
Vi använder väl alla hojen lite olika och därför letar vi olika egenskaper.Jag tycker mest att det är skrattretande att de funktioner som fanns när man själv började köra är ok, men det som har kommit senare är bara trams.
"Jag vill inte att motorcykeln klipper tändningen när jag petar på växelpedalen. Helt menlös funktion för mig"
Håller med.Vi använder väl alla hojen lite olika och därför letar vi olika egenskaper.
Jag ser det som att eftersom ingen hoj är bäst på allt behöver man fler.![]()
Ja, jag är väl lite tramsig. Specialbeställde en Porsche Cayenne S med V8 och manuell låda när vi fick första sonen och skulle köpa första 'familjebilen" back in the days.Jag tycker mest att det är skrattretande att de funktioner som fanns när man själv började köra är ok, men det som har kommit senare är bara trams.
"Jag vill inte att motorcykeln klipper tändningen när jag petar på växelpedalen. Helt menlös funktion för mig"
En av oss fyra som åkte till Nordkapp hade inte farthållare.Jag använder farthållaren på cykeln mellan de roliga sträckorna. Det är skönt att kunna vifta lite med högernäven utan att tappa farten.
På Suzukin har jag inte saknat den. Det är inte så stor skillnad på om man gasar eller inte.
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |
|
![]() |
YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
KTM är tillbaka!
Dags för ”Tracking” med fot... |
![]() |
Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!
Det har tisslats och tassla... |
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN