Partisk pizza? Hur var det nu?
nee, power pung.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nee, power pung.
Du har väl vid det här laget lärt dig att det alltid måste vara något i nivå med bältet![]()
Vad gör man om man har mjäll där???? Köpa en liten Arai-hjälm?
Igår var jag ute och körde med min Arai-hjälm. När jag kom hem var mjället borta men frisyren var helt fucked up.
Jag ger hjälmen 4 av 5 "pizzaslajsar" där den förstörda frisyren håller ned betyget.
På grund av detta så överväger jag absolut att alltid ha hjälm på när jag kör hoj. Fördelen med hjälm är också att man skyddar huvudet från diverse flygfän.
Skyddspannband fungerar bra för frisyren tycker jag. Se bara till att köpa ett i skinn och inte textil då textilskyddspannbandet nöts sönder fort om man glider med pannan mot asfalten en längre stund.finns det hjälmmodeller som är bättre anpassade än andra vad gäller frisyr?
Skyddspannband fungerar bra för frisyren tycker jag. Se bara till att köpa ett i skinn och inte textil då textilskyddspannbandet nöts sönder fort om man glider med pannan mot asfalten en längre stund.
En annan fråga. Jag har vita flagor i näshåren, kan det vara mjäll (huga!) eller är det bara kokain? Behöver jag kanske bara snyta mig?
Är det här en tråd om mjäll????
ALLVARLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fast om mjället riskerar att ta över större delen av håret, kan jag komma undan hjälmtvånget? genomgår jag dessutom en mutation och behöver uppsöka tex en polisstation för identifikation?
mjäll från att bära hjälm får ju bara enprocentarna![]()
(sorry.....kunde inte låta bli)
jag har haft mjäll probs i flera år, har provat miljarders olika schampoon (duschar troligen för varmt helt enkelt) men när jag började köra hoj och började raka skallen och slutade tvätta håret/hårbotten så försvann all mjäll. Inge hår = inge mjäll
När man väl rakar där uppe så kan man passa på att raka där nere oxå så blirglad.
felet är ju ditt ,, det är ju du som får mjället![]()
Men jag rekommenderar fortfarande Porrpung! Ingen gillar hårbollar.
Igår var jag ute och körde med min Arai-hjälm. När jag kom hem var mjället borta men frisyren var helt fucked up.
Jag ger hjälmen 4 av 5 "pizzaslajsar" där den förstörda frisyren håller ned betyget.
På grund av detta så överväger jag absolut att alltid ha hjälm på när jag kör hoj. Fördelen med hjälm är också att man skyddar huvudet från diverse flygfän.
![]()
![]()
årets tråd
![]()
![]()
En annan fråga. Jag har vita flagor i näshåren, kan det vara mjäll (huga!) eller är det bara kokain? Behöver jag kanske bara snyta mig?
Men jag rekommenderar fortfarande Porrpung! Ingen gillar hårbollar.
Mjäll på skorna också?
det är en tråd om det pneumatiska trycket en raket av standard nasa-typ upplever då det beger sig till yttre atmosfären men inte nödvändigtsvis längre än så.
allvarligt.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt