KetogaN
Don´t do drugs.. MMkay ?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gissa vem som är pilot på den grymmaste kameravinkeln everMr.Dna skrev:Grymm kameravinkel på den ena.. När kommer full längdaren??![]()
Har ni fått upp era minicyklar i warp ännu?GSXR1100R skrev:Lägg märke till den hypersnabba onboard vinkeln, snudd på omöjligt att köra fortare än detta![]()
Mr.Dna skrev:Grymm kameravinkel på den ena.. När kommer full längdaren??![]()
Låter najsigt, lägg upp en film vettjaFnutten skrev:Har ni fått upp era minicyklar i warp ännu?
Vi var ett gäng som körde minimoto här i Stockholm i helgen. Självklart filmade vi lite, dock bara ståendes vid sidan av banan.
2Late skrev:Teasern bådar gott, men kan ni inte fixa till musiken? Ta en Wienervals i ställeteller nåt
![]()
2Late skrev:Beg från 9000 och uppåt beroende på.![]()
Disturbed är det somHanneZ skrev:riiiktigt najs montering av kameran när man ser en del av gaffeln! Lyckades fånga farten riktigt bra!
Kanske är ide att nånstans lägga ut vad låtarna som spelar heter? Ifall nån diggar dom?
/ Hannes
KetogaN skrev:
reklam nisse skrev:![]()
![]()
över fett go fore it.nästa gång ska jag me köra..
gillade loggorna på hojarna,
FireSalle skrev:![]()
Gillar låga kamera vinklar skarpt. Har för mig att jag önskade det tidigare men Ketongan dissade den idén... Fem filmer redan i år, starkt jobbat. Dessutom så känns uppföljarna fräschare hela tiden![]()
Ser fram emot MiniMoto Madness XV med fullgasande på yttre Ringvägen eller kanske Micke körandes runt Lilla Torg naken...![]()
![]()
Ketongan dissar alltid migFireSalle skrev:![]()
Gillar låga kamera vinklar skarpt. Har för mig att jag önskade det tidigare men Ketongan dissade den idén... Fem filmer redan i år, starkt jobbat. Dessutom så känns uppföljarna fräschare hela tiden![]()
Ser fram emot MiniMoto Madness XV med fullgasande på yttre Ringvägen eller kanske Micke körandes runt Lilla Torg naken...![]()
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti