Minimoto Madness 5 teasern!! nu med fetaste onboard vinklen någonsin!!

GSXR1100R skrev:
På Onsdag är det fetaste vurpan som gäller :banana Om man kan få ett blåmärke större än en stekpanna så har man vunnit.

OBS gäller bara om den utförs på ett sådant sätt att det inte märks att den är framtvingad.. och allt måste fastna på band..

vinnaren får en kram..

/KetogaN

KetogaN skrev:
OBS gäller bara om den utförs på ett sådant sätt att det inte märks att den är framtvingad.. och allt måste fastna på band..

vinnaren får en kram..

/KetogaN
:banana inga problem har aldrig haft några bekymer tidigare att klota saker,men så länge de blir fett ös så ska vi försöka bjuda på litte skoj körning till filmen :fyllisar

reklam nisse skrev:
:banana inga problem har aldrig haft några bekymer tidigare att klota saker,men så länge de blir fett ös så ska vi försöka bjuda på litte skoj körning till filmen :fyllisar

hehe.. jag har lite planer som jag behöver lite agerande från er sida.. det kommer bli toppen.. ;)

KetogaN skrev:
hehe.. jag har lite planer som jag behöver lite agerande från er sida.. det kommer bli toppen.. ;)
okej det låter intresant,slut för idag precis dekorerat 2:a minimoton denna vecka vi ser fram i mot ons :brinnerup

reklam nisse skrev:
okej det låter intresant,slut för idag precis dekorerat 2:a minimoton denna vecka vi ser fram i mot ons :brinnerup

koolt, när jag köper min så vet du vad vem som kommer ner till dig.. ;)

KetogaN skrev:
Suck here we go again, nu kommer man att få blåmärken igen :gnissla Allt för konsten dock.

GSXR1100R skrev:
Suck here we go again, nu kommer man att få blåmärken igen :gnissla Allt för konsten dock.

:D :D :tummenupp go gsxr1100R jag tror du vinner :näsblod
Ketogan se till att få alla vurpor me på film så jag får skratta lite :banana :hihi

Sadam skrev:
:D :D :tummenupp go gsxr1100R jag tror du vinner :näsblod
Ketogan se till att få alla vurpor me på film så jag får skratta lite :banana :hihi

Var är din film? Sadam ?? ;)

/KetogaN

såhär dags imorgon har vi alla blåmärken och är trötta och slitna efter en grym filminspelning med feta varvtider!

/KetogaN

Miss BrInK skrev:
Som jag ska köra 29;or =) hahahaha
Fick ett nytt framdäck!

Fusk, du ska lyckas runda mig för att få in dom tiderna, och nu när du inte får köra på länge så.. *fniss*

Har ju gjort en film men kan inte lägga upp den så den är på hubben. Men ni gör ju filmer som aldrig för så jag behöver ju inte he he. Hoppas gsxr1100r gör en feting vurpa så jag får skratta lite....... :banana :Bugar

Sadam skrev:
Har ju gjort en film men kan inte lägga upp den så den är på hubben. Men ni gör ju filmer som aldrig för så jag behöver ju inte he he. Hoppas gsxr1100r gör en feting vurpa så jag får skratta lite....... :banana :Bugar
Snyltsurfare :mad:

KetogaN skrev:
Fusk, du ska lyckas runda mig för att få in dom tiderna, och nu när du inte får köra på länge så.. *fniss*

Nä, jag fick ett begagnat däck som förhoppningsvis är bättre än det gammla.
Ska köra åttor runt er... :tungan *kram*

Nå Kato blire nån film, vi väntar på MMM5 :banana

FireSalle skrev:
Kom igen nu då.. Jag vill se MM5! Vad har hänt? Har ni låtit sAdam stå för produktionen?

Tar lite tid att motivera sig.. det handlar om minst en heldag/kväll med klippning när man ska gå igenom 3 timmar material och får det att flyta med musik osv..

Sen pallar folk (inte du salle) knappt skriva en kommentar ändå, och det är inte tokmotiverade direkt.

Därav sen nån gång, nån gång kommer den ut ju..

/KetogaN

Kan glädja er som är sugna att dom första 3 minuterna är klara nu.. så den är på gång.. ;)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti